úterý 27. srpna 2013

Majk Spirit koncert

10.August.2013 tento deň bol pre mňa niečím výnimočný.Určite to bude tým že som si splnila jeden zo snov.Stretnuť sa s Majkom Spiritom.:33
Koncert sa odohrával v Žabokrekoch taktiež tam prišiel Cigo,Otecko a Kildo :) 
.Proste bol to super prežitý večer,bola tam neskutočne veľka tlačenica,ale stálo to zato,určite každý jeden človek ktorý tam bol,bude na tento večer spomínať ešte dlho.Bolo to proste neskutočné.Väčšina z nás spievala spolu s nimi.A tešili sa že ich videli a počuli na živo :)




Keď sme prišli do Žabokrekov,bol na pódiu akýsi Dj.Nič pre mňa :D
Neskôr prišiel Kildo,ktorého mám moc rada :3 :D 
Lenže počas jeho vystupenia.som sa otočila pretože som niečo išla povedať kamarátke,úprimne ľutujem ju.:DDD
Namiesto toho aby som jej dačo povedala,začala som neskutočne kričať,nato sa pridali Ďalší ľudia.
Áno,,prišiel Majk Spirit.
A od vtedy,sme odpočítavali minuty kým príde Miško :)).




     Mimochodom chcem sa ospravedlniť že som tento prispevok 
nepridala skôr,ale nemala som toľko času na to,aby som 
to pridala,s fotkami
:)



















:  
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky