úterý 5. listopadu 2013

Rozhovor s Mamalifestyle!!

Ahojte mala som možnosť urobiť rozhovor s Teri,ktorá toči videá na Youtube, má krásneho syna Šimonka:)
A super kamarátku Mišku s ktorou má dosť vtipné videá,určite sa na ňu pozrite.
Na YT ju nájdete pod menom MamaLifestyle - odkaz


1.Ktoré blogy pravidelne náštevuješ?:)
 Přiznám se, že pravidelně žádné. Ujíždím prostě na Youtube :) Ale občas mrknou na nějaké beauty/fashion blogy a také na nějaké chic maminkovské blogy


2.Vedia tvoji kamaráti( okrem Mišky s ktorou si točila) že točíš videá,ak áno ako reagovali nato?
Většinou ano, ale musí na to přijít sami :) Vždy reagovali pozitivně, trochu udiveně, ale vždy s tím, že jsem dobrá a že mi fandí


3.Čo máš na točení videií najradšej?:)
 Asi to, že můžu na chvíli zapomenout na své maminkovské a manželské povinnosti a jen tak dělat to co mě baví.


4. Vraj máš rada 1D,koho z nich máš najradšej?:)
Líbí se mi 1D muzika, kluci mě zas tak neberou

 
 5.Začo viac utácaš oblečenie/kozmetika?
Hm, to je těžký, jak kdy, řekla bych nastejno, možná za kosmetiku malinko víc:)


 6.Čo ti najviac vadí na ľuďoch?
No toho je!:) Asi bezohlednost a hlavně když kolem mě a syna kouří!


 7.Mala si strach točiť videá?
Ani ne, já jdu do všeho bezhlavě, navíc se před kamerou cítím dobře, to bude asi ten herecký kurz který jsem absolvovala v 10 letech :)


 8.Máš pomerne dosť veľký počet odberateľov,nestáva sa ti že ťa tvoje fanušičky spoznávaju na ulici,ak áno ako reaguju?
 Občas se to stane, že mě někdo pozná na ulici, mám z toho vždy velkou radost. Doufám že takových lidí bude víc a víc.


Ešte raz by som chcela poďakovať Teri za rozhovor.!!:)  





Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky