pondělí 16. prosince 2013

❄Christmas Time❄





Zdravím vás :3. Už mám zase tu úžasnú vianočnú náladu, čo znamená že asi každý príspevok do 24.12 bude spojený s Vianocami, až na recenziu ktorú som sľúbila jednému dievčaťu.


 Chriistmas time 🎉🎉🎉

Dúfam že nie som sama ktorá miluje Vianoce tak silno že deň po štedrom dni je smutná že Vianoce budú až o rok.. :D Celý rok čakám na Vianoce, a keď konečne prídu som celá páááf.. 
 Best time of the year
Do predu vám hovorím na Vianociach si predovšetkým vážim chvíle strávené s kamarátmi,rodinou,psom (áno môj pes je moja pravá láska :* :DDD), tiež milujem tu atmosféru, filmy, to že konečne sú všetci milí, nehádajú sa, všetci spolu vychádzajú, že sa konečne môžeme všetci bez hanby prejesť ^_^ ..
 Christmas 🎄
Ale čo najviac milujem? Ak je podvečer, s maminou si uvaríme čaj/čokoládu/kávu/kapučíno , sneh poletuje  kade tade, sedíme v kuchyni počúvame naše obľúbené vianočné pesničky, rozprávame sa a užívame si tu chvíľu kedy sa konečne nehádame.Riešime všetko čo sa nám v priebehu tohto roka stalo, čo nás mrzí, alebo na opak teší.
 Christmas Lights
Musím sa priznať že čím som staršia tým mi Vianoce robia väčší problém. Pol roka dopredu premýšľam čo kúpim, no na koniec to skončí tak že deň pred Vianocami behám ako somár po obchodoch a žoženiem ... domyslíte si :D Ďalšie čo mi robí strašný problém je oblečenie a make up, keďže som v puberte a všetky to dobre poznáme „Toto líčenie sa mi proste na Vianočnú večer nehodí!“ a „toto  je zas neoriginálne“ .. (Takže ak chcete pridám nejaké fotky vianočného líčenia na FB stránku, a to ktoré bude mať najviac like-ov , bude v novom príspevku ako tutoriál. )
Do komentárov mi môžete napísať prečo vy milujete Vianoce,no a či o ten príspevok
 stojíte..:)
Ooh

Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky