pátek 13. prosince 2013

Vlasy v zime

Niekoľko typov o tom ako ochrániš svoje vlasy pred zimou

Príčiny problémov
V zime nám najviac ničia vlasy teplotné rozdiely:Byt,ulica,škola,bus, pre vlasy sú tieto teploty
jedným veľkým šokom


Šampón nestačí
Ak si myslíš,že šampónom zachrániš svoje vlasy pred zimou,si na omyle.Šampónom si vlasy iba otvoríš a 
očistíš od nečistôt,preto používaj aj kondicionér,ktorý ich uzavrie

Pomoc prírodou
Ak nezaberie kondicionér, umy si vlasy minerálkou.Sú v nej minerály ktoré tvojím vlasom určite pomôžu.

Stop lakom
Hl. v zime to nepreháňaj s lakmi,tužidlami a gélmi. Vlasy zaťažujú,vysušujú alebo príliš premasťujú!

Antistatické kefy
Ak ju nepoužívaš v lete,aspoň v zime ju využi.je oveľa šetrnejšia či už k pokožke hlavy alebo k vlasom

Čiapka
Najideálnejšia ochrana pred zimou je čiapka.Ak veľmi čiapky nemusíš (akoja)Skús aspoň používať šál,ktorý sa začína nosiť dosť intenzívne namiesto čiapok vo FrancúzkuUntitled | via Tumblr

6 komentářů:

  1. To s tou minerálkou je zaujímavé, ešte som to nepočula a asi vyskúšam, lebo moje vlasy v zime fakt vyzerajú hrozne:)
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. S tou minerálkou to zaujalo aj mňa :-) Čiapku nosím stále, ale vždy, keď si ju vyzlečiem mám zelektrizované vlasy :D .. neznášam to. Pekný blog :-)
    www.infinity-of-books.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasny príspevok, krásny blog :3 Budem rada ak si pozrieš môj blog http://msnickyblogger.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem určite ho naštívim :)

    OdpovědětVymazat

Štítky