neděle 5. ledna 2014

Recenzia šampónov



Dnes som si pre vás pripravila recenzie dvoch šampónov. Dúfam že sa  vám moja recenzia bude páčiť.


Prvý šampón ktorý budem recenzovať je:
                                   Garnier Fructis posilňujúci šampón proti lupinám a ich návratu


Šampón sľubuje: Nové zloženie  Pyrithionom  zinku zastavuje cyklus tvorby lupín od 1.použitia. A ide ešte ďalej, zamedzuje návrat lupín po dobu 6.týždňov od ukončenia používania. Ľahké rozčesávanie bez zaťažovania vlasov.

Môj názor: Prvá vec ktorá ma zaujala bola výrazná zelená farba obalu. Okamžite sa mi zapáčila vôňa šampónu. Musím povedať že táňa vydrží na vlasoch ešte také 3-4 dni cez to že si vlasy denne žehlíte čo ma fakt potešilo. :))
Vlasy sa rozčesávajú dobre, ale je lepšie použiť ešte kondicionér. Šampón im dodá lesk čo som bola dosť prekvapená. Myslím si že je vhodný aj na farbené vlasy pričom sa to nikde nespomína, ale ja prefarbená som a musím povedať že mi farbu nezmýval moc. Ďalšia vec ktorá sa mi zapáčila bola že urobí veľkú penu (y) Lupiny som po ňom vážne nemala.Čo bolo super Preto tento šampón hodnotím číslom 10
 


Druhý šampón je:
                                 Balea Seidenglanz Shampoo Feige+Perle
                                 (Šampón pre lesk vlasov z výťažkom figy a perly)

Píše sa: Pre mastné vlasy bez lesku. Bez obsahu silikónov. Deramotologicky potvrdená znášanlivosť.
Môj názor: Tento šampón bude vždy patriť k mojím favoritom. Fialová farba patrí medzi moje obľúbené farby, tak som sa rozhodla že si ho kúpim kvôli tomu (dosť primitívny dôvod) :D
Tento šampón som vypotrebovala asi pred 4-5 mesiacmi, už je prázdny a predsa tu nádhernú vôňu cítiť. Ak budete v DM-ku určite si k nemu privoňajte :D Po použití šampónu sú vlasy krásne voňavé, ľahko sa rozčesávajú, a sú prijemné na dotyk. Vlasy si umývam každé 3 dni ale pri tomto šampóne mi vydržali v pohode 5 dní! Za mňa veľké plus :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky