pondělí 17. března 2014

Balea Young Soft & Care Hydratačná starostlivosť

Moja pleť je mastná,no pod očami mám veľmi vyschnutú pokožku ,vyskúšala som veľmi veľa krémov,ktoré boli naozaj veľmi,veľmi,dobré.Ale tie krémy boli o dosť drahšie ako kozmetika značky Balea.A keďže si musím krémovať tvár ráno aj večer dosť z nich ubúdalo čo spôsobovalo že som musela neustále kupovať nové balenia... Preto som sa rozhodla vyskúšať nový krém,ktorý by bol lacnejší od tých predchádzajúcich,no aby mi aj vyhovoval lebo mám mastnú pleť.
Bola som v DM-ke a uvidela som že predavačka vykladala práve tieto krémče.Veľmi sa mi zapáčila táto krabička a povedala som si že to neni nič drahé tak to vyskúšam (Cena okolo 2,90€) . Lenže doma som bola nahnevaná lebo som si ani neprečítala čo vlastne kupujem, Na krabičke je napísané že to je hl. pre normálnu pleť,ale nechcela som to riešiť a predsa som ho vyskúšala, musím povedať ten krém to je DOKONALOSŤ!!! Skvelé rozjasní vyživí pleť,je dokonca vhodný pre mastnú.Prekrásne vonia,obal je jednoduchý no veľmi pekný. Po nanesení na tvár máte úžasný pocit že vaša pleť je dokonale vyživená,zhydratovaná a pôsobi sviežo. Tento krém môžem len odporučiť! :) )

5 komentářů:

  1. tak toto si asi kúpim :) vypadá to super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, nikdy som si ho nevšimla. Momentálne používam ten pre mastnú pleť a je vcelku fajn, len by mohol o trocha lepšie hydratovať, takže by som rada vyskúšala tento. :)

    PS: Mohla by si odstrániť tú kontrolu, nie niesom robot (myslím). :D

    OdpovědětVymazat

Štítky