sobota 22. března 2014

Catrice- Arts Collection Eye and face Palette



Áno, ďalšia recenzia. Dúfam že vám to neprekáža že v poslednej dobe  píšem samé recenzie.
Ak chcete byť informovaný o nových príspevkoch skôr,ako budú uverejnene pridajte sa na moju FB stránku


Čo povedať o tejto paletke hneď na začiatok? 
Je to moja veľká láska,veľmi som si túto paletku obľúbila je veľmi krásna.
Nebudem to dlho naťahovať, a stručne vám o nej niečo poviem. 
Je inšpirovaná epochou baroka (pre tie ktoré čítajú môj blog dlhšie vedia že toto je pre mňa najväčšie plus lebo ja obdobie baroka ,a podob. Milujem,čo som spomínala aj vo faktoch o mne) Paletka obsahuje 6 očných tieňov, 1 ceruzku na oči čiernej farby s trblietkami , 1 dvojstranný štetec (Celkom dobré sa s nim pracuje) A 1 rozjasňujúci púder 1 lícenku. 

Obal je veľmi pekný, balenie je veľmi praktické (magnet) Pigmentácia je silná, tiene prášia čo mi neprekáža.
Ich výdrž je v podstate dosť dlhá ak máte aj bázu,veľmi dobré sa s nimi pracuje,nemám čo vytknúť J
Mimochodom, Ďalší príspevok by mohli byť otázky a odpovede- budem veľmi rada ak mi do komentárov napíšete otázky. ;))




1 komentář:

Štítky