sobota 26. dubna 2014

Recenzia: Catrice- All Matt plus make up

Ahojte zlatíčka.

Pripravila som si pre vás recenziu na make up od Catrice.


Tento make up sa stal mojim veľkým obľúbencom. ♥♥
Prvá vec ktorá ma zaujala bol obal.Matné sklo na make upe? Čo si viac priať... :)
Pôsobí to vážne luxusne.
MU má pumpičku čo má svoje pozitíva no tiež negatíva ..  Tá pozitíva vec je že make upu si môžete dať toľko koľko potrebujete bez zbytočného plytvania,  no tá negatívna vec je že pumpička je neustále špinavá
MU je matujúci čo mňa veľmi teší,lebo mám mastnú pleť, no po aplikovaní mu mám pocit že mám veľmi porcelánový ksicht. Čo mi moc neprekáža. Make up vašu pleť naozaj rozžiari a pleť bude pôsobiť zdravo.
Čo sa týka krytia - to  je stredné, skôr pre dievčatá ktoré moc krytia nepotrebujú, no ak sú na tom tak ako ja že, potrebujú krytia dosť,stačí použiť korektor ..;) Ešte musím spomenúť že tento mu neupcháva póry,pôsobí prirodzene a zjednotí pleť.

Konzistencia - veľmi,veľmi dobrá, ľahko sa rozotiera, či prstami alebo štetcom.
Zaschyna pomerne rýchlo.
Výdrž make upu  je dobrá, v poho dá 7-8hodín. Stačí občas prepúdrovať. 
A aby som nezabudla, podľa mňa a názoru mojich kamarátiek, hodí sa k všetkým typom pleti.
Môžem ho len odporučiť. 
10bodov z 10

2 komentáře:

Štítky