pátek 18. dubna 2014

What's in my makeup bag?


Ahojte zlatíčka.
Dnešný príspevok bude Čo sa nachádza v mojej kozmetickej taške, dúfam že sa vám bude páčiť a budem veľmi rada ak mi zanecháte nejaký pekný komentár, alebo ak mi zanecháte link na váš príspevok/ video na túto „tému“.. :3





Ako vidíte moja kozmetická taštička má 2 časti. Jedná je taká „mini“ a tá druhá je väčšia, no začneme tou menšou.
Mám tam: 2 zrkadla (pretože mám v obľube strácať ich)
                        Pilník na nechty (lebo sa mi veľmi často lamu tak aby som si ich mohla rýchlo za pilníkovať)
                       Zmatujúce obrúsky od značky Essence (Sú veľmi dobré ,fakt ich odporúčam!!)
                       Žuvačky (pretože tie sa hodia vždy :-DD)


V druhej väčšej časti mám :
Vreckovky (Nutnosť)
Set na obočie od Essence (pretože neupravené obočie je pre  mňa najhoršia vec)
Púder od značky She (Túto značku a púder som si veľmi obľúbila. Možno pribudne recenzia)
Štetec ..
Čierna ceruzka od Miss Maria
Essence očný tieň odtieň 58 Cappucino,please!
2 riasenky: Prvá je od Rimmel –u Scandaleyes Retro Glam, no a tá druhá je od značky NYC Big Bold Curl (Recenziu napíšem na riasenku ktorú chcieť budete, tak píšte komentár na ktorú mám napísať recenziu.. )
Balzam na  pery od Balea
Rúž na pery od Catrice  odtieň Ultimate Shine gel colour 040 Don’t fear The Sheer .
A Essence 65 Glow neon Glow!
Make up Catrice All matt plus  odtieň 020 Nude Buge a Dermacol make up cover
Očnú linku od Miss Sporty a antibakteriálny  gél od Orifflame 












5 komentářů:

  1. super príspevok :) a hej sprav na ten púder recenziu, a na riasenku by si mohla tú od NYC :))

    OdpovědětVymazat
  2. Měla bych svou make-up taštičku renovovat a trochu ji obnovit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hh :) Na nové produkty neni nikdy neskoro ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzam o balea mam aj ja a podla mna je super ;-)

    OdpovědětVymazat

Štítky