úterý 6. května 2014

Lyanelle Beast rozhovor

Určite ju všetci poznáte.Je milá,zábavná a krásna.Jej videá sú vždy v super kvalite,zohraté a plné pozitívnej energie,viac v rozhovore..:)


1.Aké máš plány na leto? 
 Chcela by som aspoň trocha brigádovať, asi ako každý Potom pôjdem k babke na stredné Slovensko minimálne na dva týždne, chcela by som veľa točiť, fotiť, a začať si šiť šaty na stužkovú, lebo to bude veľmi dlhý proces. A rozmýšľam, že sa začnem toto leto opaľovať, lebo posledné dve letá to vôbec nevydalo, haha. :D

2.ktoré obchody s oblečením preferuješ?:) 
Mám rada H&Mko a Bershku. A ešte House je celkom fajn 

 3.uvažovala si nad tetovaním-piercingom? 
Nad piercingami som rozmýšľala, keď som bola mladšia, chcela som buď do pery, do obočia, alebo septum/krúžok do nosa, ale našťastie ma to prešlo. Aj keď možno by som si ešte dala povedať. Ale skôr nie. S tetovaním som to mala úplne opačne. Najprv som si absolútne nechcela pripustiť, že by som mohla mať niečo vytetované a teraz v máji mám termín, ale asi sa to bude posúvať, tak uvidíme. Ale pre kerku som rozhodnutá už dlho.  

4.akú hudbu máš rada?  
Mám rada rôznu hudbu. Naozaj si vypočujem všeličo, pokiaľ je to kvalitné a ak sa mi to zapáči. Len tak pre príklad - počúvala som rockové skupiny, dokonca som mala aj metalové obdobie (to si asi nikto nevie predstaviť, haha :D), potom som prišla na chuť Eminemovi a všeobecne úplne iným štýlom. Keby otázka znela "akú hudbu nemáš rada?", určite by to bolo stručnejšie Najradšej mám už spomínaného Eminema, zamilovala som si OneRepublic, Cher Lloyd, Lorde, Lady Gaga, James Arthur, Ella Eyre, Paramore, Muse, strašne moc môžem Queen, a na druhej strane ani remixy mi nie sú cudzie. Jedno cez druhé, ale čo už 

5.máš nejaké motto/Citát ktorého sa držíš?:)  
Vždy si opakujem, že ak budem úprimná a sama sebou, nemám čo pokaziť. A je to pravda. Nedržím sa asi nijakého citátu ani sa ničím doslova neriadim. Ale poslednou dobou si často krát opakujem, že všetko je dočasné :)

6.ktoré blogerky patria medzi tvoje najobľúbenejšie?:) 
Fíha. Zase by som mohla menovať do zajtra. Veľmi rada čítam Bonitku - teda celou prezývkou - Gabrielle Crystal ℛoseℬonniee - z blog-de-la-licorne.blogspot.sk, ju poznám už neskutočne dlho (škoda, že len cez blog zatiaľ) a naozaj som si ju obľúbila, ďalej rada čítam XoxoPatty, pretože to s kozmetikou naozaj vie , Johanku z Milkwoman, kde vždy ostanem s otvorenou pusou a neviem sa rozhodnúť, či sú lepšie jej outfitové kreácie, alebo samotné fotky. Ale ako som vravela, mohla by som vymenovávať ešte veľmi dlho. 

7.s ktorou slávnou osobnosťou sa chceš stretnúť?:) 
 Pravdepodobne by som sa celkom rada stretla s Jennifer Lawrence. Alebo Robert Downey Jr. by bol úplne ideálny!

 8.aké líčenie preferuješ - výrazné alebo prirodzené?:) 
 Záleží od toho k akej príležitosti Najradšej mám zjednotenú pleť, výrazné obočie a pery a jemné oči. Ale just, pre niekoho môžu byť výrazné pery príliš, pre niekoho je zase výrazné líčenie iba o očiach.

9.akými slovami by si sa opísala?  
Nerozhodná, náladová, úprimná, vytrvalá, citlivá a dobrosrdečná. Naozaj  
10. ktorý šport máš rada?:) 
Rada sledujem hokej, už odmalička, som proste na to naučená. Inak mám rada plávanie, lebo milujem vodu, potom nejaké loptové veci a bedminton - ten tiež hrávam od malého decka a furt ma to neprešlo. 
 :) 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky