středa 4. června 2014

Nivea anti-pickel anti-spot visage ľahký denný krém proti nedokonalostiam



Čo k tomuto krému? V prvom rade naozaj je viditeľne ľne čistá a hladká pleť.(ako sa píše vzadu na obale)
Keďže mám problematickú pleť ,rozhodla som sa tento výrobok vyskúšať už len z toho dôvodu že čistiaci gél od niveií z tejto rady mi pomohol.

No z tohto mám zmiešané pocity ak to použijem samé všetko je v poriadku ,pleť je  ak to použijem samé všetko je v poriadku, pleť je čistá, bez akné a vyzerá zdravo no ako náhle k tomu použijem čistiaci gél, do rána mám červené miesta a pupáky.


Inak krém mi vyhovuje, je ľahký pri malom množstve sa dobré rozotiera a rýchlo sa vsiakne do pleti.
Neupcháva póry, pleť zanechá celý deň matnú  čo mi vyhovuje. Cena je okolo 4,50€ - 5,00€..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky