pondělí 21. července 2014

BLOGGER TAG

Ahoooojte.

Akurát som si dobalila veci odchádzam ráno do ZA,tak som sa rozhodla že napíšem niečo na blog.
Lenže foťak mám u brata takže som mimo fotiek..:( Preto to bude opäť tag.
Ale v priebehu týždňa by som mohla urobiť príspevok o cestovaní,čo si balím,ako trávim čas kým cestujem  a tak,,teda ak by ste chceli:)


1. Ktorý fashion blog ti príde najviac inšpirujúci? 
Jednoznačne tento blog :)
 

2. Ktorý z najnovších blogov ťa za poslednú dobu zaujal? 
 Ronnie Sledujem ju krátko,ale veľmi sa mi páčia jej príspevky,má krásne fotky,úžasné nápady,a je mi veľkou inširáciou..:)

3. Footblog u ktorého večne slintáš?
Nesledujem také blogy.

 
4. Ktorý blog sleduješ najdlhšie?
Moju najobľúbenejšiu blogerku Deni Veveričku:)

5. Blog, ktorý má najkrajšie fotky?
 
http://evelinasfashioncafe.com/  Má úžasné fotky nehovoriac o videách
IMG_9832
6. Kvôli ktorému blogu míňaš najviac peňazí?
Zakúpené produkty si vyberám podľa seba,nie podľa blogov,takže tak:)

7. Ktorý blog ťa ukludňuje? 
Asi tie kt.odoberám  :D


8. Ktorý blog ti príde najvtipnejší?
http://shopaholicnicolblog.blogspot.sk/  Mne príde veľmi vtipné jej vyjadrovanie,inak je veľmi zlatá:)


9. Ktorý nail art blog máš najradšej?
Nesledujem
 

10. Najoriginálnejší blog?
 
 
11. Na ktorom blogu čítaš najradšej recenzie?




Sa dalo čakať že to bude Deni :)

12. Ku ktorému blogu máš vzťah?
Ku všetkým čo som zatiaľ spomenula.
 
13. U ktorej blogerky obdivuješ líčenie?
Deni (zas) a Bethany :) 
 
14. Blog, ktorého autora najviac obdivuješ?
Bethany a Getthelouk :)
15. Keby sa dalo, čo by si odkázala všetký
Aby sa nedali odradiť rečami neprajníkov,o tom že to je blbé písať blog,že sú naivné ak veria že ich blog bude mať úspech,pretože ak veria v seba tak ten úspech príde,hlavné je to aby ich to bavilo.

2 komentáře:

  1. Deni mám najradšej ja :)

    pozývam ťa na moju Giveaway! :) http://its-only-about-you.blogspot.com/2014/07/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Štítky