sobota 5. července 2014

June random

Hello darlings♥

Milujem mesiac jún,veľa výletov,koniec školy a začína byť teplo :)
Zatiaľ to bol jeden z najlepších mesiacov v tomto roku






Začali sme pravidelne so spolužiakmi chodiť na priehradu,, vraj opálovať sa...hahaah s mojími spolužiakmi? to isto!.. niekoľkokrát som nemala ďaleko od toho aby som sa v tej (extrémne "krásnej" vode) utopila,fuj!!













Bola som v kine na filme "Hviezdy nám nepriali" veľmi krásny film ..Ale asi som bezcitná mrcha,pretože som neplakala ako všetci,aj keď som chcela.. Ale proste musela som sa smiať.. vidieť 13ročné baby s vreckovkami  v ruke so slzami v očiach a vykríkmi na celé kino "nieeee! neumieraj,, bože!" proste nedalo sa nesmiať..

Jeden z koncoročných výletov bol v Nitre pri nášteve Mochoviec.. Nitra je tak kráásna :3 
A druhý výlet bol na chate v podhradí.. Najviac top! 

bazén,bar,biliard,ohnisko,les,hrad,príroda,zábava,priatelia,čo viac si priať? :)
náádherné to tam bolo až na to šlapanie do kopca

Elle <3


1.Nitra
2.Posledné školské dni treba zachytiť
3.Raňajky
4.Bola som v ZAu mojích milovaných sesterníc :3


Tak toto nebude mojím favoritom.. :/:D
   

 aký bol váš jún?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky