pátek 29. srpna 2014

My Autumn Wishlist

jeseň tu ešte ani neni,hlavne že mám pripravený wishlist..ale musíme priznať že,posledné dni to tak vyzerá s tým počasím :3
no ale radšej poďme na príspevok.. ;)




Svetre.
či už štrikované alebo nie,je mi to fuk.. proste svetre.. moje lásky.:3 V šatníku ich mám stovky,ale svetrov neni nikdy dosť,že?:)

 1.Kabát
Síce som si už stihla zakúpiť 3 ,nestačí mi hah..
potrebujem krémový,lebo je to klasika a navyše je krááásny.
2.Kotníkové topánky
Sú krásné & jednoduché,no nikde nie sú.Veľmi ma to štve,lebo
ich naozaj chcem,šak do nekonečná v teniskách behať nebudem ;))
3.Farebné & čierne sako
Zamilovala som sa do sák.Mám síce už modré a hnedé
ale takýchto vecí nieje nikdy dosť,hlavne nie ak, 
potrebujete vyzerať slušne a elegantne
4.Kabelka
Za toto leto som sa veľmi zmenila,akoby tá detská
časť mňa odišla.Môj šatník sa dosť zmenil a obľúbila som si šaty,sukne,
saká - veci kt, som nenosila.len si uvedomujem že,nemám žiadnú
kabelku kt.by sa ľahko kombinovala..
5.Klobúk
Nič k nemu bol aj v predošlom wishliste.
Ale stále som ho nezohnala.. :/
6.Maskáčová košeľa
Proste maskáčový vzor milujem <3
7.Výrazný náhrdelník.
Sveter,šaty,košeľa,,hocičo doplnky sú
dôležité a myslím si že na jeseň sú najvhodnejšie 
výrazné náhrdelniky.
8.čierne rifle
Leginy sú síce fajn,no nezahrejú tak ako rifle (aspoň mňa)
a mne býva zima stále :D
9.Zlaté hodinky
Veľmi sa mi páčia a mám len ružové a strieborné.Zlatú farbu som
si moc obľúbila,čiže si treba "zbierku" rozšíriť.
10.Maskáčové legíny
Straaaašne sa mi to páči.v hlave mám už desiatky outfitov.Ale videla som ich len raz za veľmi vysokú 
cenu :D


2 komentáře:

  1. Mňa takéto články moc nebavia kedže som chlapec ale máš pekný štýl obliekania :)

    OdpovědětVymazat

Štítky