středa 1. října 2014

Goodbye September

 September je fuč.
Dosť ma to hnevá.
Milujem tento krásny mesiac až  na...jasné že školu & skoré vstávanie.
Začala som si uvedomovať že,čím som staršia tým mám v obľúbe  viac  jeseň ako leto..
Káva,kakao,listy,svetre,knihy,prechádzky,sviečky,nové časti  seriálov...Ahhh nádhera!
až na školu pravdaže.


Tento mesiac bol?Hmmm..slovo ktoré  by ho opísalo  neexistuje.
Ale dá sa  povedať že  bol SUPER
Prečítané  všetky knihy o HP,Na  vine sú hviezdy,kavky,psychoanalitik,džínsové denníky (najväčšia srdcovka),(už je aj 4..tak  čakájte recenizu)
Bola som v  kine na filme 38  ako verná  fanúšička,,a proste 
toľko emocií..<3
taktiež na filme labyrint útek!to musíte vidieť,niečo neskutočnééé,,:)
29.som oslávila  meninky,a počas víkendu som bola v ZA 
na 5o.tke..

a  prečo bolo málo času na príspevky?
choroba  je na nič..už  2 týždne 
som  s horúčkou a zápaľom  pľúc..:(

 Untitled

#38

5 komentářů:

Štítky