úterý 6. ledna 2015

2015 Start of something new

Hello Darlings.
Dnes tu mám článok ktorý bude zameraný na moje plány/ciele pre tento rok.
Budú tu napísané body ktoré by som chcela dodržať tak mi držte palce nech sa mi to podarí :) :D

Bola by som rada ak by ste mi do komentára napísali aké máte vy plány/sny/ciele/predsavzatia do tohoto roku. :) Tak poďme nato


 

Byť pozitívna
Snažím sa vždy vidieť zlé veci z tej dobrej stránky.Ibaže, v poslednej dobe
sa stalo veľa nepekných vecí, vecí ktoré ma trápia.Prišla som o mnoho kamarátov
a je mi proste za nimi smutno.. 
Ale snažím sa to brať tak že,sa to proste stáť malo.
Veď prídu iní lepší od nich.Tak načo sa trápiť .. ? :)))
Tumblr

Zachytávať momenty
Tým nemyslím nič iné ako fotiť fotiť fotiť.
Som závislá na fotkách,to však neznamená že každú vec ktorú odfotím 
okamžite uverejňujem na svojom FB/TT/Instagrame.
Milujem si nechávať vyvolávať fotky ktoré zachytávajú prekrásne momenty
a spomínať na ne.Jednú celú stenu mám polepenú fotkami seba & kamarátov.Rôznych 
miest ktoré sme navštívili ,či dokonca obľúbených cukríkov/nápojov.
Zachytávať tieto momenty sa oplatí už len z jediného dôvodu,predstavte si svoj život o 
15-20 rokov, budete inde, tí ľudia budú inde,budú vás deliť stovky kilometrov ,veľa z vás nebude
už ani v kontakte.. 
ale v momente ako sa pozriete na tú fotku ,spomienky sa vám vrátia a vy budete môcť spomínať na tie časy a vďaka tomu nikdy na tie osoby nezabudnete či na tie prežité dni po boku tých užasných osôb.. :)

Cestovať & Navštíviť Disneyland

Mojím snom je navštíviť Disneyland a Harry Potter park.
Práve toto by som si chcela v tomto roku splniť, no neviem či mi to vyjde asi až budúci rok
ale aj tak budem robiť všetko preto aby som sa tam dostala. 
Cestovanie ma baví,veľmi.Páči sa mi spoznávať nových ľudí,
zdokonalovať sa v jazykoch a ochutnávať nové jedlá.
V tomto roku /konkrétne v lete/ by som chcela zopár miesť navštíviť.
Napríklad Amsterdam, Miláno,Paríž, NY,LV,LA,Dubaj,Rím,Dánsko,Rakúsko,Rio de Janeiro  alebo Škótsko. 
Tieto miesta má dosť lákajú,takže dúfam že aspoň jedno z nich navštívim.
Po ukončení školy by som chcela aspoň 5-6 rokov cestovať ,a myslím si 
že je dobré už dopredu vedieť do čoho idete,preto to treba vyskúšať 
Tumblr
daydream


Byť aktívnejšia na blogu

Bolo by načase keby začnem pravidelne písať články.

Rozmýšľala som že by som pridávala aj príspevky v štýle OOTD , Fitness Motivácie,
niečo zo svojho súkromia a podobne.
Gloriously | via Tumblr

Cvičiť,jesť zdravšie,behávať.

Toto je môj hlavný cieľ v roku 2015..

Chcem začať pravidelne cvičiť,behávať a upraviť si jedálniček ..
Do svojho jedálnička by som chcela pridať mäso,obmedziť nezdravé jedlá
plné tukov a cukrov (Hranolky,koláče,pizza). Chcem chodiť pravidelne do fitka, začať piť čistú vodu
a nie žiadne presladené malinovky..
Proste chcem začať zdravo žiť.. (Dúfam že mi to vyjde) :)):)Fitspiration
🏃🏆🎽👟Tumblr


Ďalšie veci ktoré by som v tomto roku chcela zmeniť sú:

  • Nosiť častejšie sukne šaty/celkovo zmeniť svoj štýl obliekania
  • Dať zbohom červenej farbe na vlasy a prejsť na hnedú 
  • Zmeniť svoje správanie a byť vyspelejšou 
  • Naučiť sa chodiť na podpätkoch :D
  • Nájsť si brigádu 
  • Obnoviť staré priateľstvá - získať nové známosti
  • Zlepšiť si známky v škole
  • Dostať sa na dobrú školu
  • Obmedziť vulgarizmy (Zišlo by sa,haha)
  • Naučiť sa hovoriť po anglický alebo francúzsky
  • Urobiť si vodičský preukaz :) 
❤️hairstyle


10 komentářů:

  1. Krásny príspevok,o Paríži ti musím niečo povedať,snáď to vyjde. Francúzština ? Dobrý nápad,mám chuť oprášiť svoje zošity a znova sa na ňu dať. Určite ťa zaujímajú moje ciele na rok 2015 tak ti ich sem vypíšem.
    1. Chudnutie
    2. Nový cudzí jazyk
    3. Paríž
    4. Blogovanie
    drž palce

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že ten Paríž dáme spolu. Jazyky taktiež :)
    Tebe držať palce budem vždy,lebo si moja :3
    Bloguj,bloguj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to hodně velká předsevzetí na to, aby se mohla podařit všechna... Tak přeji, ať jich vyjde alespoň co nejvíc. :) Ty šaty máme společné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja viem,tento rok si toho dávam priveľa,ale bolo na čase niečo urobiť,budem sa snažiť ich splniť čo najviac... :) Ďakujem moc,držím palce:)

    OdpovědětVymazat
  5. Páčia sa mi podobné príspevky :) Naozaj sa ti vydaril ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To som rada,Ďakujem veľmi moooc :3

      Vymazat
  6. new year new you ! good luck <3

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak opravdu hodně předsevzetí máme podobných:).. Hlavně to, zaznamenávat momenty a zůstat pozitivní!:) Bohužel u mě je to s pozitivitou takové všelijaké, protože na nic nemám čas a je to vcelku otravné. I když jsem si taky asi zvykla. A jinak dobré známky ve škole, joooo tak to si říkám pokaždé taky, zatím se docela držím, mohlo by být hůř:D. A chození v podpatcích? Uplně se vidím minulý rok jak jsem chodila do tanečních, hahaha:D.

    A jinak hodně kombinuji programy kde tvořím, ale hodně je to photoshop, photofiltre nebo http://www.picmonkey.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Heh,ale určite to zvládneš, a ostaneš pozitívná :))Dakujeeeem

    OdpovědětVymazat

Štítky