pondělí 5. ledna 2015

Chapter 1 of 12

Hello darlings 
V prvom rade Vám chcem zaželať všetko dobré do nového roku.Nech sa Vám splní všetko čo si želáte,nech ste zdraví,spokojní,pozitívni ,nech máte okolo seba tých najlepších ľudí nech sa Vám darí v škole/v práci,nech dosiahnete všetko čo si zaumienite a hlavne aby ste boli šťastní :) 


Chapter 1 of 12.
1 kniha
12 kapitol
365 strán 

Jeden rok,ktorý ti môže od základov zmeniť život. 
...
2015
Kniha s prázdnymi stránkami,poďme napísať bestseller. 

... 
Rok 2015 nám prináša veľa nových príležitosti,nových ľudí,šancí a ja dúfam že sa všetkých tých šancí chytíte a prinesú vám šťastie.Že tí noví ľudia, budú ľudia, ktorí vám budú robiť život krásnym. Splnte si svoje sny & ciele ,buďte sami sebou nenechajte sa rozčúliť lacnými rečami hlúpych ľudí.
Kašlite na to čo si o vás myslia,čo o vás hovoria,nič vám to nedá.Ja som sa rozhodla že tento rok bude pre mňa tým najlepším.Začnem si pomaličky plniť sny a dostávať sa hore.Na všetky pofidérne klamstvá že vraj kamarátstva môžem kašlať. Svoju partiu kamarátov som opustila.Zistila som že to nie sú ľudia vhodní pre mňa..A žeby som to ľutovala? ani nie,chýbajú mi, veľmi ale nedá sa nič robiť. 
A týmto sa vás chcem aj opýtať že či by ste chceli príspevok o mojich plánoch na rok 2015? Napíšte mi do komentára. Budem rada. 
Majte sa krásne :-*   


Happy new year!🎉

Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky