čtvrtek 19. února 2015

Catrice Matt Mousse Make up

Zdravím Vás po trochu dlhšej dobe.
Je 1:00,vybrala som si najvhodnejšiu hodinu na písanie nového príspevku :D Ale čo už keď som chcela :D Dúfam že sa Vám bude dnešná recenzia páčiť a napíšete mi aké skúsenosti vy máte s týmto make upom a všeobecne so značkou Catrice

Cena: 5-6 €
Krytie: Stredne vysoké
Vhodný pre: Mastnú/Aknóznú/Zmiešanú pleť.
Konzistencia: Penová veľmi jemná. 
Aplikácia: Štetce či iné pomôcky v tomto prípade nepoužívajte,najlepšie sa rozotiera prstami.Pekne sa pleti prispôsobí. 
Výdrž: Naozaj ma prekvapilo koľko tento make up vydrží.Používam ho bez podkladovej bázy(!) a vydržal celý deň.Až na ľavú lícnu kosť na ktorej sa mi zmýva po hodine,ale nemusíte sa báť že vám to urobí tiež,mne to robí každý make up,neviem čím to je.Ale bola som líčiť kamarátku ktorá má čistú pleť no trochu mastnú jej ten make up po zapúdrovaní vydržal 10,5 hodiny!! 
Iné: Ak nemáte moc mastnú pleť (Ako ja) tak tento make up nemusíte ani púdrovať. Taktiež ak nemáte výrazné akné netreba použiť korektor pretože napríklad na malé nedokonalosti či kruhy pod očami stačí tento mu navrstviť (stačí na to miesto ktoré chcete prekryť ,netreba po celej tvári) .
Nerozmazáva sa,pekne splynie na pokožke a nepôsobí ako maska. Nezvýrazňuje póry.
Celkové hodnotenie: 9/10 .
Jeden bod som strhla sa obal,síce je praktický ale podľa mňa nehygienický . 


2 komentáře:

  1. Za tieto dobré správy som ti vďačná. Dlho hľadám makeup ale nič pre mňa nefunguje neviem prečo. :)
    Super príspevok!
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. V posledných 2 mesiacoch som na tom rovnako :/ :) Dik :))

    OdpovědětVymazat

Štítky