sobota 7. února 2015

Moja momentálna starostlivosť o vlasy

Hello  darlings
V dnešnom príspevku budeme rozoberať moju starostlivosť o vlasy. Dúfam že sa vám bude príspevok páčiť a zanecháte mi nejaký komentár či už o tom ako sa vy staráte o svoje vlasy alebo či máte nejaký rovnaký produkt ako ja a ako vám vyhovuje..


V prvom rade by som Vám mala povedať aké sú muje vlasy.Takže: 
  • Kučeravé 
  • Farbené 
  • Zničené 
  • Suché
  • Krepovité 
  • Bez lesku
  • S rozštiepenými končekmi 


Čo používam? 
Mitia Revital Care 2 IN 1
Jemný šampón s kondicionérom určený pre starostlivosť o suché a poškodené vlasy.Prírodne mlieko s ošetrujúcimi & hydratačnými účinkami spoločne s panthenolom a vitamínom E,ktoré  vyživujú vlasy už od korienkov a chránia jeho vlákno ,dodajú Vašim vlasom lesk a prirodzený vzhľad. 
Môj názor: Šampón má príjemnú vôňu, nič výrazné, je jemná a pekná.Veľmi dobré pení (Na čom si ja dám u šampónov vážne záležať) .Má tekutú prisvitnú a veľmi lepkavú konzisténciu ,čo mi neprekáža.Vlasy veľmi dobre vyživí , a dodá im naozaj lesk.Vlasy sa veľmi dobre rozčesavajú a sú hebké na dotyk. 

Syoss Anti-dandruff control
Profesionalná starostlivosť - Pre profesionálne výsledky.SYOSS - rad profesionálnej starostlivosti o vlasy.Vysokoučinné receptúry s prémiovými zložkami pre perfektne ošetrené vlasy každý deň ,akoby ste prišli práve od kaderníka .Šampón SYOSS proti lupinám  so zložkou Zinc Pyrithione odstraňuje lupiny už po prvom použití a zabraňuje ich opätovnému vzniku až na 6 týždňov .Učinn umýva vlasy a nespôsobuje svrbenie a napätú pokožku .Na pravidelne používanie .
Môj názor: Tento šampón mám krátko.Asi mesiac.Takže na celkovú recenziu si počkáte ešte.No napíšem vám aspoň moje prvé dojmy ktoré z neho mám. Tektúra je hustá ,bielej farby,pri väčšom množstve šampónu vytvoríte extrémne veľkú penu .Vlasy po umytí sa dobre rozčesávajú a sú pekné.Tvorí mi lupiny - ale je to len možno častou zmenou šampónu.Plánujem ho začať používať pravidelne aby som vedela či to je šampónom alebo tou zmenou.
Šampón sa mi celkovo zatiaľ páči,vlasy nezaťažuje ,po umytí vyzerajú dobre a zdravo ale jediná vec ktorú vytknuť musím je vôňa ,vôbec sa mi nepáči ,príde mi to ako pánsky parfúm a každý kto má pozná veľmi dobre vie že je len mááálo parfúmov pre pánov ktoré mi nevadia.Takže tak :) 
Zatiaľ by som ho hodnotila dobre,nieje to však ani objav no taktiež nie prešlap.
Myslím si že väčšine ľudí môže tento šampón vyhovovať. 





Balea jeden tag schampoo
Ošetrujúce zloženie s extraktom z jahôd rozmazná Vaše vlasy a dodá im fasinujúci lesk- až po končeky.Nádherná jahodová vôňa okúzli vaše zmysly.Ošetrujúce zloženie s extraktom z jahôd čistí vlasy a revilatizuje pokožku hlavy.Komplex vitamínov B6 a privitamínu B5 dodá vaším vlasom vláčnosť - bez toho aby ste ich zaťažili .Obzvlášť jemné zloženie bez obsahu silikónov.
Môj názor: Tento šampón má tak nádhernú vôňu.Vážne vôní ako jahody nie nejaké "chemické produkty" .. :) 
Myslím že šampóny od tejto značky netreba dlho predstavovať,pozná ich každý,sú lacné a dobré.Tento šampón taktiež,síce vaše vlasy nie sú nejako extra ochranené alebo čo,lebo je tento šampón zameraný hlavne na lesk vlasov a aby vlasy nezaťažil,no aj tak je dobrý .Vlasy sa po ňom rozčesávajú ľahko,sú vyživené a lesknú sa.No a to najlepšie krásne voňajú,konzistencia tohoto šampónu je riedka a zafarbená na červeno.Naozaj je vhodný na každodenné používanie lebo vlasky nie sú po ňom zaťažené.Pení stredne nie nejako moc,ale za tú cenu? To nemôže byť problém.. ;))

Syoss revive 3IN1 color perfect miracle 
Kúra pre ochranu farby.Pokroková profesionálna starostlivosť o vlasy s technológiou Cellular hair restore .
Môj názor: Ako dobre viete vlasy mám farbené.(Nebudem vám tu písať o nich článok ten bude nabudúce (Všetko o mojich vlasoch)  ) Táto kúra sa má postarať o to aby farba na vlasoch bola dlhšie,bola intenzívna a vymývala sa tak rýchlo. Ja som sa farbila na čeveno a tá farba sa vymýva veľmi rýchlo a predsa nieje normálne každý mesiac utrácať 40€ na kaderníka kvôli farbeniu ,no nie? ;)) 
A musím povedať od vtedy ako som našla túto úžasnú vec ku kaderníkovi chodím raz za 3mesiace.Vlasy sú po nej veľmi pekné,farba vydrží dlhšie,je sýtejšia a naozaj je tento produkt dokonalosť.Jeden z najväčších pokladov ktoré mám ♥

 Balea 2-minútová kúra na farbené vlasy s červeným pomarančom a moringom.
Pre dlhotrvajúci lesk vlasov. Kúra dodá farebným a tónovaným vlasom dlhodobú  hydratáciu .Vlasy získavajú viditeľný lesk a zažiaria ,zároveň sa zjednoduší aj rozčesávanie .
Zloženie s obsahom extraktu z červeného pomaranča a repair-komplexom ochráni vlasy pred nepriaznivými vplyvmi životného prostredia . UV- filter pomáha predchádzať vyblednutiu farby, ktoré je zapričínené slnečným žiarením. 
Môj názor: Ja si myslím že k tomúto produktu nemám čo povedať.To čo sa píše na obale je pravda.Je to super vec.Hlavne pre dievčatá ktoré si vlasy farbia či melírujú .Určite to odporúčam jednú vec ktorú spomeniem  je ,má to veľmi výranú vôňu,čo by niekomu mohlo vadiť,na vlasoch to je cítieť ešte aj 2,3 dni .

Balea feuchtigkeits haarmilch
Hydratačné vlasové mlieko pre suché a poškodené vlasy.S mliečnými proteinmi a výťažkom z jadra marhule.Balea vlasové produtky rozmaznávajú a regenerujú Vaše vlasy .Hydratačne vlasove mlieko obsahuje vyhľadávané učinné látky ,ktoré vlasy optimálne hydratujú . Po použití vlasy budú lepšie česateľné,jemné ,vláčne a získajú krásny zamatový lesk.Balea hydratačne vlasové mlieko obsahuje mliečne proteiny a výťažky z jadra marhule.tieto zložky tvoria špeciálny repair-komplex ktorý každý vlas obalí a tak vlasy chráni pred teplom pri fénovaní a vplyvom vonkajšieho prostredia.
Môj názor: Tento produkt používam ešte len 2 týždne takže opäť čakajte recenziu.No moje prvé dojmy z neho sú,je to celkom dobrá vec.Vlasy sú naozaj veľmi,veľmi.veľmi jemné ,neuveriteľne krásne voňajú,ľahúčko sa rozčesávajú a sú dosť lesklé!No zatiaľ som si nevšimla nejaké extra výsledky na končekoch.Síce vyzerajú zdravšie a zacelenejšie no není to nejaký extrém :) 

Wella ProSeries heat&shine
Sprej na vlasy Heat&Shine 
Tento produkt je určený na ochranu pred teplom,čo zmanená že si to na vlasy máte nastriekať pred použitím kulmy,žehličky či fénu.
 Môj názor:Páči sa mi vôňa tohoto spreju ,ale to nieje to podstatné.Ja osobne si myslím že to pomáha,síce vám to nezaručí že vaše vlasy budú 100 % ochránené a nebudú mať rozštiepené končeky vlasov či ,nebudú "zhorené",ibaže to vám nezaručí žiadny produkt.Ja si vlasy žehlím každý deň a vidím ten rozdiel od časov kedy som tento produkt na ochranu nepoužívala,takže vážne to vlasy ochraní,a navyše vám budú krásne voňať ;3


Avon advance techniques  styling.
Ochranný spej na vlasy pred fénovaním.
Môj názor: Ja si vlasy málokedy fénujem ,asi tak 1-2 krát za rok.Takže moc ho na fénovanie nepoužívam.No používam ho pred žehlením ,a musím povedať že je tento produkt podobný tomu predchádzajúcemu len s tým rozdielom že tento sprej má síce peknú vôňu no nepáči sa mi ako pri tej od Wella. :)

Balea volume efect
Lak na vlasy pre väčší objem vlasov. Extra silný. optimálna fixácia účesu .Vás účes si zachová svoj tvar počas celého dňa vdaka extra silným mirco-perlám .Vlasy sa nezlepia a nezaťažia ľahké vyčesávanie.
Môj názor: Ja moc laky na vlasy nepoužívam,nerobia mi dobré.Neustále sa musím škrabať na hlave potom :D proste mi nesedia, a u tohoto to nebolo výnimkou ,síce ho používam každý deň snažím sa aby si vlasy a pokožka hlavy na laky na vlasy zvykli ale musím povedať že tento lak je naozaj dobrý,vlasy sa rozčesávajú rovnako dobré ako keby ste žiadný lak na vlasy nepoužili,drží naozaj skoro celý deň,tých 7-8hodín dá , Vlasy vyzerajú prirodzené žiadné dolepené pramené vlasov.Taktiež som si všimla že im dodá objem,síce ja mám vo vlasoch objem ale v ofine žiaľ nie, a vždy ak si prelakujem vlasy týmto lakom ofina vyzerá objemnejšie.

Aussie šampón a balzám.
Všetci tieto 2 produkty veľmi ospevujú.Vraj sú to tie najlepšie produkty aké kedy mali a podobne.Ja ich mám krátko,ale používam ich od vtedy pravidelne a musím povedať že som si nejaké extra zmeny nevšimla,ako keby som používala obyčajný šampón či balzám.Možno sa to časom zmení,predsa to používam chvíľu,preto to budú ďalšie produkty ktoré zrecenzujem ale jednú vec mu odoprieť nemôžem tá vôňa sa stála mojou závislosťou, aj ked  zo začiatku mi to prípomínalo šampóny proti všiam ktoré sa museli povinne používať v škôlke ako prevencia  :D

2 komentáře:

  1. Moc pěkný článek, hrozně ráda čtu o tom, co na vlasy používají ostatní - asi jsem trošku úchylná :D.
    Pokud máš vlasy zničené a suché, doporučovala bych ti zařadit masky na vlasy a hlavně po každém mytí určitě používat kondicionér, který vlasy zavře, jde tam o jeho kyselou složku, podívat se můžeš tady. A také olejíčky, já mám moc ráda CHI silk infusion. Z masek bych ti doporučila určitě Gestil Wonder, který je naprosto úžasný. Není sice úplně nejlevnější, ale stačí ho málo, takže dlouho vydrží a opravdu funguje.

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi ti ďakujem za radu a kompliment ! ♥ Určite vyskúšam niečo :)
    Aj ja mám tieto príspevky veľmi rada,vlastne najradšej :)
    Je dobre vedieť čo zaberá a to nie,pomôže to človeku pri nákupe. :)

    OdpovědětVymazat

Štítky