pondělí 2. března 2015

Bloger Roka 2014 & Moje prvé dojmy Sparkling got2b.

Hello darlings.
Máme tu Marec,wohou.. :)) opäť sme o kúsok bližšie k letu (Haha,na to sa kašlem bližšie k MS v hokeji :D :3)
Dúfam že aj vy máte radosť z toho že je tu jar a konečne odložíme čiapky,šále,rukavice,kabáty a dáme sa opäť na vrstvenie.



Ďalšia vec ktorú Vám chcem oznámiť je že sa na SR konečne dostala súťaž BLOGER ROKA 2014 , budem rada ak budete za mňa hlasovať . Stačí ak kliknete na bočnú kolónku (Fotku ) Bloger roku.. :)



.....



Tento produkt som sa rozhodla zakúpiť preto že som bola nakupovať Trenčíne a u nás v meste som nič také nevidela,povedala som si že je to lacné a vzhľadom na to že sú moje vlasy bez lesku,určite to skúsim,však nemám čo stratiť nie? :) 
Takže som to skúsila po vyžehlení vlasov (za sucha) A zdá sa mi že to moc teda nepomohlo, možno tak o 2 stupne. Po umytí vlasov som to aplikovala do mokrých vlasov,rozčesala,opäť aplikovala a nechala vysušiť .No tu už bol efekt o mnoho viditeľnejší! 
A čo sa mi na tomto prípravku veľmi páči je ten pocit po tom ako to aplikujete na vlasy a chytíte sa ich. Sú klzké! Vážne sú klzké a je to bláznivé :D Ale páči sa mi to 
(.. som podivná ) 
Čo sa týka parfumácie je to celkom príjemná vôňa. Nič výrazné no na vlasoch to vydrží 2 dni asi. Ale ja si myslím že nieje vhodné to používať každý deň .Čo sa ceny týka je to 2,50€ čo je úplne smiešna cena ale myslím že k účinku toho produktu je tak akurát. Nieje to niečo bez čoho by som nedokázala žiť a či si to kúpim znova? uvidíme časom. Zatiaľ by som však povedala nie. .

7 komentářů:

  1. Zrovna dneska jsem na tento sprej koukala v drogerii, měli ho za docela pěkné peníze, akorát mi chybělo pár korun a z bankomatu jsem vybrat nemohla :D To je tak, když si dopřávám samý blbosti okolo a pak mi nezbyde na něco, na co koukám už hrozně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Heheh, to poznám,mne sa to stáva veľmi často,hlavne ak plánujem veľké nákupy na víkend a v piatok zbehnem s kamarátmi von niekde :DD (Hladujem celý mesiac :D)
    Ale určite ho vyskúšaj a napíš recenziu,budem sa tešiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modlím se, aby na tom účtě už něco bylo a pak hned vtrhnu do Rossmanna, kde ho mají asi za 69 Kč. Už na tu finanční injekci čekám jak na smilování :D

      Vymazat
  3. Ja osobne s touto značkou nemám nejaké dobré skúsenosti, kúpila som si jeden sprej od nich s efektom morských vĺn, ktorý ma vyšiel takmer 6e a ľutujem to :-/
    http://stylebymyself.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprej som si chcela kúpiť tento mesiac,tak dík za radu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli slečna myslí sprej beach girl. Ale ten jsem si já úplně zamilovala. Sice vlny nevytvoří, ale používám ho místo tužidla a řekla bych, že je fakt super :) I když se to nesmí moc přehnat. Psala jsem o něm recenzi i na blogu:
      http://hairocd.blogspot.cz/2014/07/schwarzkopf-got2b-beach-girl-oden-spore.html

      Vymazat
    2. Ja chcem na plážové vlny vyskúšať sprej od Balea,veľmi ma zaujal obalom :D Tomu sa hovorí láska na prvý pohľad. hah.. Ale inak idem prečítať recenziu :))

      Vymazat

Štítky