pondělí 23. března 2015

Hlavne sa motivuj

Ahojte,niektoré z vás mi písali na FB či budem robiť aj ďalšie motivačné články,dlho som rozmýšľala (až týždeň haha) aký príspevok pridať. Takže som sa rozhodla že to dnes dáme na tú motivačnú "cestu"



Začni ešte dnes!
Musím sa priznať že som sa na cvičenie vykašlala , ostala som mesiac chorá ,takmer som umierala ( Len som sa tak cítila,nebolo to až tak vážne :D) a proste som na to nejako "zabudla" .Ale včera som sa opäť vrátila ku  cvičeniu ,zdravú stravu dodržujem síce si niekedy dovolím viac,hehh.. (Predsa sa nemôžem týrať do konca života) . Ale začala som s tým hlavne kvôli jednej veci.S kamarátkou sme preberali čo v lete,kam pôjdeme,čo budeme robiť,či brigáda,cestovanie,flakanie alebo tak.. Potom som sa tak zamyslela a došlo mi.. na kúpalisku som bola naposledy pred.. 4 rokmi? Ak nepočítame bazén na chate na šk.výlete. Prečo som tam prestala chodiť,vždy som sa tam zabavila a pekne opálila, a práve vtedy mi to došlo.Minulý rok som si to zatrhla kvôli postave, nieje to najhoršie,ale ani to najlepšie, no predsa,dovolím aby sa to isté stalo aj tento rok? toto leto? Určite nie.Leto tu je ani sa nenazdáme a tam čas na tréning ,výhovorky a podobné veci nebude. Za 99 dní  tu máme dlho vytúžené leto.Do vtedy máme čas? Nie! Do vtedy máme tvrdý tréning! 


Začni tam ,kde si.Použi to,čo máš.Urob to,čo vieš! 

"Prší.Je zima.Je mokro.Necítim sa dobre.Nechce sa mi.Mám už iné plány"
 Alebo inak " Bla,bla,bla,bla,bla.. " Výhovorky sú ti na nič! samozrejme ak vážne máš nabití deň,alebo sa naozaj cítiš zle lebo si chorý,to ťa ospravedlňuje ..Ale nie každý deň,nie každý týždeň,nie každý mesiac!
Prečo si neustále hovoríš začnem zajtra? Sám dobre vieš že to zajtra nepríde,príde len dalšie bezvýznamné zajtra.Zajtra ktoré nič nezmení! Ak to vážne chceš,urob to ešte dnes.Dokáž si to ,dokáž to že na to máš,že to zvládneš ,že si silný. Naozaj ťa baví si denne pozerať motivačné fotky,vyšportované telá a podobne a hovoriť si kiežby som aj ja také niečo mal/a? .. zamysli sa je to hlúpe. Prečo namiesto toho čo si povieš kiežby sa nepostavíš, nejdeš behať,nejdeš cvičiť,nezájdeš do fitka.Nezájdeš na nákup lepších,zdravších potravín? prečo s tým niečo neurobíš?

Nikto to neurobí za teba,nikto to nevydrie za teba.

je to len tvoje telo.Tvoje myslenie ho ovplyvňuje, neovplyvňuje ho názor hlupákov (!!) 
Robíš to kvôli sebe,nie kvôli iným.Je to tvoja hra,tvoje pravidlá,bude to tvoja výhra.Výhra však nepríde hneď,príde neskôr,ale bude nastálo. Vtedy si povieš že ti to zato stálo. 

Ak potrebuješ motiváciu urob si napríklad nástenku. Vytlač si obrázky z internetu - citáty,fotky,podobne alebo povystrihuj z časopisov.Urob si takú svoju malú motivačnú tabuľku v ktorej denne budeš zaškrtávať svoje tréningy , potom sa pozrieš na nejaký motiv. obrázok a budeš vedieť prečo to robíš! :) 
Alebo ak si ten typ človeka ako ja,že ťa to po týždni prestane baviť (Tá nástenka lebo je pre teba odkukaná ) Požiadaj kamarátku,alebo niekoho kto ti verí nech ti posiela motivačné obrázky každý deň.Stanov si tréning.Napríklad v podobe jedného mesiaca ti pred každým tréningom/po tréningu pošle nejaký obrázok. Takto sa na to budeš tešiť viac,nebudeš vedieť aký obrázok si dnes pre vás dotyčná osoba pripravila,a práve to vás bude motivovať ďalej  . 
(Ak nemáte kamarátku ktorá by Vám takéto motivačne citáty/obrázky denne posielala,alebo vás povzbudzovala môžete napísať kľudne mne na FB stránku :) 
 Musíš mať pozitívny prístup. 
 Máš na to 99 dní,je len na tebe či to zvládneš a dotiahneš to do konca. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky