středa 11. března 2015

Novinky & Perfect Freeman ♥

Ahojte.Na začiatok mám pre vás veľa noviniek :)



V prvom rade by som chcela povedať že na blogu budú aj outfity ,pravdepodobne pôjdeme niečo nafotiť v sobotu (Podľa počasia) ,keď sa pôjdeme prejsť s kamarátkou do prírody.
 Ďalšia vec o ktorú by som vás chcela poprosiť je že ak máte akékoľvek otázky na mňa napíšte mi ich prosím na ASK s #Q&A na čo chcem urobiť samostatný príspevok, na tieto otázky neodpoviem na ASKu ale na blogu.
 Chystám tiež líčenie, takže ak máte nejaké nápady,napíšte mi do komentára či FB správy čo by ste chceli vidieť,bude to taký menší "tutorial" v podaní fotiek . ;)
Posledná vec ktorú vám chcem povedať je aby ste mi do komentáru napísali aký post by ste si zajtra radi prečítali, som chorá , a potrebujem nejako vyplniť čas (už veľmi dlhú dobu) a navyše mám chuť na to písať články,takže šup,šup,inšpirujte ma ;)
.... 
Pleťový peeling krémový Marhuľa 150 ml
 Píše sa : Prírodná kompozícia extraktov z marhule ,vitamínov C ,E a drobných čiastočiek zo škrupín vlašských orechov jemne odstraňuje odumreté pleťové bunky ,okamžite vyhladzuje a vyživuje povrch pleti . Naneste na mokrú tvár ,dekolt a jemne masírujte prstami alebo húbkou .Potom opláchnite teplou vodou .Odporúčame pokračovať pleťovou maskou 
Môj názor : Moja pleť je veľmi citlivá, trpí dosť akné a je mastná,miestami suchá. Preto si musím dávať veľký pozor na to čo si na pleť dávam,aký make up,krém,masku,peeling,odličovací obrúsok či pleťovú vodu. Snažím sa vždy vyhľadať produkty ktoré sú jemné a šetrné voči pleti, ktoré neobsahujú alkohol a podobne . Už dlhší čas som chcela vyskúšať tento peeling , no stále som dávala prednosť iným značkám a iným veciam. Myslím si že to bola hlúposť, aj keď som veľké šance tomúto produktu nedávala. Ale opak bol pravdou. Tento mesiac plánujem zakúpiť aj iné peelingy či masky od tejto značky. Obal je pekný,svieži a originálny.Cena je okolo 5-6 € . Samostatný peeling je naozaj veľmi jemný ,pleť perfektné vyčistí ,vyživí a zanechá ju zamatovo hebkú . Po vypotrebovaní tohoto produktu si zakúpim určite ďalšie balenie .Taktiež sa mi páči jeho vôňa je ovocná,jemná a pekná . Preto mu dávam 9,5/10 b. (0,5b. som nestrhla za nič,len nechám priestor aj iným produktom od tejto značky ktoré sa stanu určite mojimi favoritmi .) 
Prajem Vám krásny zbytok dňa ♥

2 komentáře:

  1. Já mám od téhle značky avokádovou masku (chtěla jsem nějakou zelenou), na suchou pleť nebyla nic moc, protože jsem jí po ní měla hrozně napnutou. Vysušuje ale i teď, když se mi pleť začala hodně mastit. Vždycky jsem si ale myslela, že jsou to všechno jen masky. Peelingu jsem si nevšimla

    hairOCD

    OdpovědětVymazat
  2. Ja rozmýšľam že zakúpim všetky ktoré u nás majú je ich asi 5,je medzi nimi aj tá s Avokádom, no ja mám priveľmi mastnú pleť tak mne to možno nebude vysušovať,čítala som zopár recenzií na tento peeling a tiež písali (iba niektoré) že vysušuje, a mne vôbec:)

    OdpovědětVymazat

Štítky