neděle 29. března 2015

SPRING,SPRING,SPRING / Wishlist /Fashion

Vždy som preferovala na oblečení tmavé farby , tmavo červenú,tmavo modrú, hnedú, tmavo fialovú a hlavne čiernu. A hlavne čo s
a týka jednotlivých kúskov tak svetre,košele (Hlavne flanelky) ,tenisky, a tak. Ale od septembra minulého roku som si všimla že ma začali oslovovať úplne iné veci. Viac elegantné,viac dievčenské. Pastelové farby,krémové,zlaté,kabelky,lodičky,sukne,šaty a podobne. A myslím že bolo na čase sa obliekať viac "elegantne" .. :)
Takže aj môj wishlist pozostáva z takých jemnejších farieb a dievčenských kúskov .. Koniec tričkám ,mikinám a podobne ! :) 
1.Biela klasická blúzka s golierom 
Mám asi 4 biele blúzky ale ani jedna nemá golier,každá je určená tak aby tam bol náhrdelník ,alebo s výstrihom ,iná má zas nejakú "dekoráciu" .
A klasická biela blúzka nemôže v žiadnom ženskom šatníku chýbať,´v tom mi dáte určite za pravdu :))

2.Krémová blúzka
Kúpila som si novú sukňu ku ktorej sa táto (taký strih) blúzka hodí.
Páči sa mi aj v kombinácií s mrkvačmi či čiernymi riflami, dúfam len že keď vyrazím na nákupy tak ju nájdem v nejakom obchode,pretože cez internet ju objednávať nechcem :)

3.Čierne úzke rifle
Triedila som si šatník a veľa veci išlo preč, niektoré sa mi už nepáčili,boli malé 
alebo som ich nemala k čomu skombinovať tak "išli ďalej " .. 
Ibaže som nechtiac vyhodila aj nové čierne rifle (:D)
Nezostáva mi nič iné ako zakúpiť ďalšie

4.Boyfriend jeans 
Veľmi sa mi páči ich kombinácia s lodičkami,sakom a tričkom
,už minulý rok som uvažovala nad kúpou tohoto kúsku,ale premyslela som si to.. 
Dúfam že to tento rok tak nebude, heh

5.Peplum top
Zamilovala som sa do peplumu & pastelových farieb. Takže určite pribude do môjho šatníka tento top vo viacerých farbách.. :)

6.Listová kabelka
Listovú kabelku ešte nemám,takže nadišiel čas si ju zaobstarať :)

7.Čierne topánky na platforme 
Opäť tá čierna haha, ale proste týmto topánkam nejde povedať nie.. 

8.Tenisky na beh
Začala som behávať a v obyčajných teniskách je to dosť "bolestivé " :D 
Pri behu cítim každý kamienok , a nedokážem sa potom plne sústrediť na beh, takže toto pribudne ako prvé do košíka 

9.Sukňa
Ako som písala hore začali sa mi páči šaty a sukne, ale v lete budem určite viac preferovať šaty takže teraz sa chcem "vyblázniť" na sukniach, hehe snáď nájdem aspoň dve- tri ktoré sa mi budú páčiť 

10.Koženka
Som posadnutá kabátmi, mám ich veľmi moc, či na zimu,jar,jeseň. Takéto prechodné bundičky mám asi len 2 no ani jedná z nich nieje koženka , preto ju nutne potrebujem! :D

8 komentářů:

  1. Máš hodně dobrý Wishlist!:D:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý wishlist, máme podobný :-)
    http://stylebymyself.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. S tým súhlasím, dúfam že podobnú nájdem aj v obchode :3

    OdpovědětVymazat

Štítky