neděle 5. dubna 2015

Astor Big & Beautiful style muse mascara



Začnem tým že som túto riasenku vyhrala v jednej GA takže Vám presnú cenu povedať neviem,ale u nás v drogérií sa cena pohybovala okolo 10 €.Som veľmi rada že som ju vyhrala,pretože som v drogérií na ňu zazerala už dlhšie.Moje riasy sú nevýrazné, malé a riedke,takže mám za sebou už stovky skúšaní pri hľadaní pravej riasenky.Žeby bola práve táto riasenka tou mojou NAJ? To sa dozviete ak budete čítať ďalej!
Špirála od značky Astor ma v prvom rade zaujala obalom, ktorý vyzerá veľmi luxusne. Zlatú farbu mám veľmi rada a príde mi taká "drahšia" . Pôsobí to veľmi estetickým a luxusným dojmom. Taktiež sa mi páčilo že je to opäť novinka od ich značky ktorá je obohatená novými vecami.
Čo sa týka kefky je veľmi originálna,príde mi to ako "trojuholník" (obrázok nižšie) .Musím povedať ale že sa to vďaka tomu nanáša lepšie aj v kútiku oka. Veľmi dobre sa s ňou pracuje, a vyčarí vám naozaj krásne prirodzené riasy ,teda pokiaľ tam toho nedáte veľmi veľa.haha. .:D
Musím priznať že som si od nej veľa nesľubovala pretože u mňa to býva tak že si vyberám riasenky hl. podľa obalu k tomu celému mám vysoké nároky lebo moje riasy vlastné ani riasy nie sú. 
Ale po prvom použití som bola veľmi prekvapená!Riasy sú: Zahustené, majú objem, sú predlžené ,nelepia sa  a sú pekné vytvarované! . Špirála sa nedrobí a vydrží dlho. Odličuje sa veľmi ľahko či už odličovacími obrúskami alebo odličovaciou vodou. 
Ja som s touto riasenkou nad mieru spokojná preto jej dávam 9,5 b. z 10 
Určite si ju zakúpim lebo je naozaj dobrá,ale predsa budem ešte hľadať ďalej, myslím že som sa zamilovala do riasenok od značky Astor xoxo
Krásny deň Vám prajem ! :-*  


6 komentářů:

  1. ja mám najradšej ov Avonu, Super Shock :) skús vyskúšať :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem za radu :) určite ju vyskušám

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že ti vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja,ešte raz dík!!! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si teď poslední dobou oblíbila Maybelline Illeghal Lenght je skvělá :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som mala iný variant a bola to pre mňa dosť zlá riasenka, pretože akosi nefarbila riasy.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Štítky