pondělí 20. dubna 2015

♥Mystery Box - Záhadná krabička ♥

Ahojte.
Po dlhšej dobe Vás vítam pri novom článku. Dnes to bude recenzia na záhadný balíček určený na vlasy, určite ste o ňom už niekde počuli. Mala som to šťastie ho otestovať,čo si o ňom myslím? 
dozvieš sa ak budeš čítať ďalej! 

Stránka http://zachranmojevlasy.sk/ dala šancu veľa dievčatám otestovať tento balíček,ktorý bol určený pre Slovenskú a Českú republiku. Podľa mňa to bol skvelý nápad. 
Dnes sa dozvieme veľké odhalenie týchto dvoch produktov. Takže sledujte ich stránku! 
A teraz k samotným produktom 
..
Šampón
Čo ma na ňom najviac potešilo bolo to že brutálne moc pení, čo ja ocením :))
(už len tým som sa zamilovala do neho ,haha) 
Navyše vlásky pekne umyje,dodá im zdravý lesk a príjemne vonia. 
Je to dobrý šampón a myslím si že väčšine by mohol vyhovovať, nevytvára lupiny .

Okamžitá starostlivosť 
Dámy & páni! Táto vecička je megaextrabrutálnemoc dokonalá! 
Začnem tým , z čoho ma zahrialo pri srdci.To bola tá nádherná vôňa. Bol to neskutočne nostalgický 
pocit. Určite si väčšina z Vás pamätá na svoje detské časy kedy ste s radosťou chodievali do obchodu kupovať jahôdkové lízatka .. Presne takto to vonia! je to neskutočné:))
A čo to robí s vlasmi? myslím že by sa k tomuto hodilo slovo zázrak, ale vážne. 
Vlasy sa po tom neskutočne ľahko rozčesávajú , myslím si že po ničom sa mi ešte tak ľahko vlasy nerozčesávali, držia svoj tvar, sú lesklé, jemné a krásne voňajú . Vyzerajú zdravo a končeky sú zacelenejšie, ja toto hodnotím ako jeden z najlepších produktov ktoré som kedy vyskúšala. 
A určite si tento produkt zakúpim aj normálne , hneď ako uverejnia veľké odhalenie! :)
..
 Jedinou nevýhodou tohoto balíčku je to že fľaštičky v ktorých sa produkt nachádza sa veľmi ťažko aplikuje. Ja osobne som fľaštičku rozrezala ,ale inak je to fantastická vec či už šampón alebo okamžitá starostlivosť :) 

2 komentáře:

  1. Som zvedavá o akú značku vlastne ide :) Ten kondicionér by som určite chcela tiež vyskúšať, ak píšeš, že je vážne taký dobrý :)
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Hej no,aj ja, len ma mrzí že stránka ešte stále neuverejnila o akú značku ide, ale čo už.. :)
    Ja byť tebou neváham ani chvíľu, je fantastický :)

    OdpovědětVymazat

Štítky