úterý 7. dubna 2015

"Styl opravdu měnit neplánuju" - GetTheLouk

Ahojte!
Mala som tú možnosť položiť jednej z najúspešnejších & najlepších blogeriek z Československa niekoľko otázok.
Vidí v blogovaní budúcnosť? Čo si myslí o Prahe? A viac toho sa dozvieš ak dočítaš dokonca!



1.Vraj študuješ,aký odbor?Čo by si po ukončení školy chcela robiť?
1. Arst Management. Rozhodně ne to, co studuju
2.Ako malá si chcela byť dôchodca,prečo? ;D
2. Asi protože jsem si myslela, že nic nemusí a dostává za to peníze, co já vím
3.Vidíš v blogovaní -točení videií budúcnosť?
3. Uričtě! Kdyby ne, tak to nedělám
4.Je to dosť náročný koníček,nestojí ťa to moc financií a času?
4. Ano, až moc. Ale bohužel to moc lidem nedochází a pak z toho vznikají situace a debaty, které zabolí.
5.Ľutovala si niekedy,alebo ľutuješ že si sa dostala do blogerskej sféry?
5. Rozhodně ne, na to bloguju už moc dlouho
6.Tvoje líčenia sú výrazné,zábavné a farebné (Väčšinou ) Čo tým chceš vyjadriť?
6. Sebe, sovu náladu, to, co mě v tu chvíli baví, co se mi líbí.
7.Neuvažovala si že navštíviť Fashion Week?
7. Každý rok si to říkám, ale pak to nestihnu
8.V ktorom meste by si chcela bývať?
8. Praha je úžasné město
9.Tvoj štýl obliekania je pohodlný,neuvažovala si nad tým že by si sa začala venovať aj móde a zmenila tak trochu štýl? (Začala nosiť elegantné šaty,saká,doplnky,a pod.?)
9. Já jsem si tímhle vším prošla. Nosila jsem výhradně čistě pouze a jedině podpatky. Saka a úzké kalhoty, ale prostě pak to člověka omrzí. Styl opravdu měnit neplánuju, to není něco, co člověk plánuje, nad čím uvažuje. Prostě se to stane
10.Ako reagovalo okolie keď zistilo že točíš videá?
10. Já myslím, že to moje okolí moc nepřekvapilo
11.Ako sa vyrovnávaš s kritikou? 
11. Tu hloupou kritiku házím za hlavu, konstruktivní kritiku ráda čtu!
12.Čo by si odkázala na záver čitateľom?
12. Ať se nebojí zkoušet, žijeme jenom jednou a troška barviček ještě nidky nikoho nezabila

Ja som veľmi vďačná Lucke za rozhovor! 
..
.
Prajem Vám pekný zvyšok dňa :) 

6 komentářů:

  1. Lucku mám veľmi rada a dávam lajk za rozhovor :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem moc! :)
    Aj ja ju mám veľmi rada,je úžasná

    OdpovědětVymazat
  3. tiež ju mám rada, je veľmi prirodzená a vytvára super looky :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež si myslím.Sú veľmi farebné,pekné & bláznivé ;)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělá blogerka, a pěkný rozhovor

    Zvu tě na svůj blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat
  6. S tým sa dá len súhlasiť, a Ďakujem ti ! :)

    OdpovědětVymazat

Štítky