středa 20. května 2015

13 vecí ktoré robiť v sobotu

Ahojte :)
Musím povedať že vďaka Vám sa znova usmievam, či mi to veríte,alebo nie vaša zvýšená aktivita na mojom blogu ma veľmi teší!! :) Moc,moc,moc Vám ďakujem ste najlepší! :)
A vzhľadom na to že bolo dosť takých "beauty" príspevkov,prichádzam opäť jedným z rady "tipy/triky/rady" ktoré sa Vám páčili. :)

Ja soboty milujem,sú to moje najobľúbenejšia dni v týždni, ale občas sa mi stáva že nemám čo robiť som chorá poprípade sú všetci ľudia preč (kamaráti) a tak, určite sa to stalo niekedy aj Vám, no a hoci chcete niečo robiť,neviete čo ,tak trávite radšej celý deň na počítači, ja Vám dnes dám zopár tipov na to ,ako využiť sobotu/víkend tak, aby ste sa nenudili.
....
Varenie
Určite ste si všimli že v posledných mesiacoch je modernejší zdravý štýl života,zdravé recepty a podobne.Veľa ľudí zakladá blogy s tématikou zdravého životného štýlu,alebo o varení zdravých receptov a podobne. Ja si myslím že je to skvelé. Hoci jedlo od Mekáču bude chutnejšie ,ale ak budete papať niečo zdravé,čerstvé,čo si sami pripravíte,určite budete spokojnejší, aj vaše telo Vám poďakuje.Preto ja som začala variť rôzne zdravé ( hl.jednoduché ,lebo neviem variť :D ) jedlá.A prezrieť si cez týždeň zopár blogov,či Fb- stránok s takouto tématikou, a vyskúšať si niekoľko receptov je dobrý nápad. Vyskúšate niečo nové , potešíte aj ostatných ak ich ponúknete niečím :) 

Cestovanie -Turistika
Len sa priznajte že táto činnosť patrí k vaším najobľúbenejším, ale nemusíte hneď odchádzať za hranice, stačí ak navštívite miesta vo vašom kraji, v ktorých ste neboli . Veľa z Vás býva určite vo veľkých mestách ako sú Žilina, Trenčín,Praha, Blava, načo cestovať? tieto mestá sú krásne ,plné pekných pamiatok a podobne, stačí len prejsť na inú časť mesta, v ktorej nebývate,alebo ju nepoznáte tak dobre,či ste ju navštívili málo.Pre tento prípad berte kamošku, foťák a ideme! :)

Movie day! 
Milujem tieto dni. Vy,káva,popcorn, filmy,seriály, čo môže byť lepšie? 

Plánuj
Niektoré z Vás sú určite nespokojné ak nemajú dni naplánované.Zavrite sa v izbe ,
vezmite diár ,pero a píšte. Naplánujte si celý týždeň,mesiac,rok. Čo chcete urobiť,dosiahnuť, čo musíte urobiť,či Vás čaká niečo v škole/v práci. 

Yoga
Milujem relax, pokoj, kľud. Yoga je tá "kľudnejšia " verzia cvičenia.Určite ste
si ju niektoré obľúbili. Prečo si teda nezacvičiť? :)

Experiment
 Nový účes,nový make up, nový šatník? 
Máš celý deň na to aby si vyskúšala niekoľko účesov, líčení ,mnoho nových vecí  ktoré môžeš vyskúšať, možno nájdeš niečo čo sa ti bude parádne hodiť a začneš nosiť vlasy/alebo make up len tak:) 

Piknik
Je jar. Blíži sa leto. A ja osobne si tieto ročné obdobia 
neviem predstaviť bez pikniku. Priatelia, smiech,hudba, relax.fotky & jedlo. 

Čítaj
Módne časopisy, knihy, čokoľvek, hlavne čítaj. Vcíť sa do príbehu. 

Kúpeľ
Určite hovorím za každého že niekedy je proste toho moc ,škola/práca, rodina, povinnosti, kamaráti, všetko Vás časom vyčerpá. Potrebujete chvíľu pre seba . Preto si kúpte nový sprchový gél, voňavý olejček, penu do kúpeľa, vyskúšajte nejaký zábal na pokožku , masku na tvár ,sviečky napusťte si vaňu a len tak relaxujte .

Bloguj /toč videá
 Samozrejme že veľa z Vás má vlastné blogy či youtube kanály. Natočte nové videá, píšte nové príspevky , naplánujte to celé dopredu ,poprípade hľadajte nové blogy,kanály, určite každú bloggerku poteší nový odber :) 

DIY
Buď kreatívna. Vyzdob si izbu podľa seba, premýšľaj nad tým čo chceš zmeniť
Veď niet nad originalitu, hoci veci v obchode sú pekné, ale nie tak ako tie ktoré si vyrobíte sami. 

Nákupy
Ehm. . netreba komentovať. Vždy sa nájde dôvod! :D

Prechádzky
 Bez ohľadu na to aké je počasie,treba vziať najlepšiu kamarátku
a ísť sa prejsť. Samozrejme nemožno zabudnúť na obed a kávu v okolí! :) .

10 komentářů:

  1. Líbí se mi všechny typy, kromě DIY. To mi nějak nejde, chybí mi fantazie. Ostatní věci bych mohla dělat každý den :-)

    OdpovědětVymazat
  2. óó,ďakujem za pekný komentár :) No aj ja som taký "talent" ale sú aj jednoduchšie návody, stačí pohľadať na youtube, či už nechtové,dekoratívne alebo aj vlasové :)

    OdpovědětVymazat
  3. vo všetkom s tebou súhlasím... Movie day a čítanie je to najlepšie :) pekný článok :)
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Naj :) vystihla si to najlepšie ako sa len dalo, pekný článok :) tiež najradšej experimentujem cez víkendy, vtedy aj keď to nedopadne najlepšie, nič sa nestalo :D
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  5. V prvom rade ti veľmi ďakujem za pekný komentár :)
    Ja sa musím priznať že ak sa dám na nejaký ten experiment, tak vo väčšine prípadov by som kľudne dostala hl. úlohu v nejakom horore :D Ešte raz ďakujem! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy! Po maturitě budu mít sobotu každý den, takže to opravdu využiju!:)
    Ježkovy voči | Dede

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík,to ti strááášne závidím ! :) Som rada:)

      Vymazat
  7. Pěkné tipy! Já jsem ten typ holky, který se nudí a nemůže nikdy nic vymyslet, takže děkuju za úžasné počtení!
    www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Štítky