sobota 30. května 2015

Fashion Wishlist - Summer 2015

Hello darlings. Máme tu opäť nový príspevok, tento krát to bude môj fashion wishlist na leto, dúfam že sa Vám bude páčiť, v blízkej dobe čakajte outfitový príspevok. Ale neviem ako budem tento mesiac pridávať príspevky pretože v škole končíme a máme výlety,rozlúčkovú,akadémiu a podobne,takže je to také smutné :( :D Ach,ale o tom inokedy! Poďme na wishlist. 


1.Korzety - úprimne ja si k sukni neviem ani nič iné predstaviť, veľmi som sa do nich zamilovala, žiaľ všetky ktoré sa v mojej skrini nachádzajú má už omrzeli, takže to znamená že si ich budem musieť zakúpiť na novo :D 
2.Layered Chiffon Top - Nerada nakupujem na internetových e-shopoch, úprimné povedané okrem nejakých kníh ,či dekorácií tam ani nenakupujem, oblečenie vôbec nie. Uprednostňujem kamenné obchody, a konečne môžem pridať do svojho šatníka aj tento krásny top, pretože doteraz som ho videla iba na e-shopoch, ale pri poslednom nákupe som už videla v mnohých obchodoch aj takéto topy. Takže nájsť ten pravý a bude to :) 
3.Čipkovaný bralet - Dokonalé sa hodí k čiernym rifliam s vyšším pásom, či sukni alebo kraťasom, dá sa zladiť takmer s hocičím,preto si myslím že by nemal chýbať aj u mňa :D 
4.Šaty - Blíži sa akadémia,fotenie,koniec školy,rozlúčková - toľko príležitosti ,toľko nových šiat . :D Nehovoriac o tom že v lete sú najpohodlnejšie, ako vidím tento mesiac budem vyhadzovať peniaze iba za šaty. Veľmi som si obľúbila šaty ačkového strihu takže pri nakupovaní budem siahať iba po ačkovom strihu, taktiež by som si chcela zaobstarať šaty s kvetinovou podtlačou, príde mi to na leto veľmi rozkošné ,yay! 
5.Pastelová sukňa - Maxi sukňa - Sukňa s podtlačou ruží - Presne také aké sú na obrázku zháňam,takže holky moje zlaté ak by ste vedeli o nejakom obchode,najlepšie kamennom kde zoženiem takú sukňu najmä tú s tými ružičkami prosím píšte mi hneď! Veľmi ju túžim mať na konci školského roka. Budem Vám veľmi vďačná :) 


6.Kraťasy - Vybíjané , pastelové , farebné ,látkové, deravé ,akékoľvek ,no hlavne vo veľkom počte! Ja milujem nosiť v lete kraťasy, s čímkoľvek to kombinovať, Ako to máte vy? Sukne alebo kraťasy? ktoré nosíte radšej? 
7.Overal - Určite si chcem zakúpiť nejaký pekný ,letný,pastelový overal.Príde mi to veľmi pekný a jednoduchý kúsok oblečenia ktorý môžete neustále kombinovať s rôznymi doplnkami či na večer nejakými tenkými svetríkmi/ bundičkami ,ak budete niekde vonku a bude chladnejšie :) 

8 komentářů:

  1. Tie kratke volne tricka co ti vidno pupooook milujem teraz som si na nete 2 objednala a uz len cakam na leticko a slnicko ;-)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Hej no :) Sú veľmi pekné, hej leto by už prísť mohlo :3

    OdpovědětVymazat
  3. Great wishlist, love all of your picks, esp the lilac skirt. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  4. Takú sukničiku mám ale v ružovej, inqk krásne, všetko by som brala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj,odkiaľ ju máš ? :)) hej,napodobne

    OdpovědětVymazat

Štítky