pátek 8. května 2015

Mission correction

Ahojte, po menšej pauze som späť . Stalo sa veľmi veľa vecí a myslím že pocit dospievania je riadne na .. . :D 
Včera sme sa fotili na tablo,potom Vám popridávam nejaké fotky.Počasie je krásne a leto je tak blízko ♥ .. Veľmi ma tešia naše výkony na MS! (aj keď ten posledný nebol nič moc) Ale už sa teším na zajtra proti Fínom! :) 
čo vy,máte radi MS  v hokeji? :) 
Ale bolo dosť rečí poďme na recenziu.

....

Značka Miss Sporty je určená hlavne pre mladšie ročníky, tkz. násťorčné dievčatá . Ja mám od nich veľmi v láske laky na nechty ktoré majú fakt úžasné! Vzhľadom na to že táto značka je určená mladým dievčatám aj ich produkty sú určené pre mladú pleť. Takže dievčatá ktoré nemajú veľké skúsenosti s make upom si môžu podľa mňa dovoliť zakúpiť niečo od nich ,napríklad aj tento make up. Odtiene sú svetlé takže sa nemusia báť že budú mať oranžovú tváričku ako poniektoré. Ja mám 2 a je to na mňa svetlé ale ja som tmavší typ pleti,takže toto využijem naplno v zime :) 
Jeho úlohou je aj rozjasniť pleť čo podľa mňa aj urobí . Ja mám veľmi výrazné akné na tvári ale dievčatá ktoré majú jemné akné či peknú pleť tento make up sa môže stáť dokonca aj ich favoritom.  Pleť sa po ňom neleskne kryje stredne a nevysušuje hoci na veľmi suchú pleť by som ho neodporučila, najlepšie sa aplikuje prstami. Cena je okolo 4 €  , nevytvára mapy a pekne sadne na pleť . Ja som si ho obľúbila. Jeho konzistencia je veľmi riedka ale mne to vyhovuje. :) obal sa mi tiež páči . 
Celkovo ho hodnotím  8b. z 10 

2 komentáře:

  1. fajn recenzia.. =) určite po ňom hodim očkom keď budem v drogérke.. =)
    mobliviate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi ti ďakujem za komentár, no určite ho skús, podľa mňa to nieje vysoká cena,a určite ti sadne :)

    OdpovědětVymazat

Štítky