neděle 10. května 2015

Moje obľúbené blogerky - 1. ČASŤ

Ahojte,dnes som sa rozhodla pre nie moc kozmetický článok, rada by som Vám predstavila blogy ktoré mám ja veľmi rada  a navštevujem ich veľmi  často.Nechcem sem pridávať moc dievčat čo točia videá ako napríklad GetTheLouk, Lovelyhair a podobne pretože tieto dievčatá/ženy pozná každý. Budem sa zameriavať hlavne na tie dievčatá ktoré píšu blogy/hoci sa občas u nich zobrazí aj nejaké to video :) )




Dominika
Toto dievča patrí k prvým blogerkám ktoré som začala odoberať. Veľmi sa mi páčia 
jej príspevky, samozrejme najviac sa mi páčia tie fotky.
Má veľmi zaujímavé príspevky a je veľmi pozitívna čo sa mne na nej veľmi 
páči. 

Martina
Toto dievča opäť z Česka ma zaujalo najmä tým ako sa krásne oblieka.
Taktiež sa mi zapáčili jej vlogy na Youtube.Je veľmi usmievavá ,veselá a vtipná :) 
odkaz na jej blog: http://www.theblondieverse.com/

Katka & Dodka
Dve veľmi sympatické ,mladé ,dievčatá. Veľmi sa mi páčia ich kozmetické príspevky - recenzie
,ktoré sú vždy veľmi pekne napísané, upravené a úprimné. Myslím si že tieto dve baby sa Vám určite zapáčia. 
BeautyMissfits

Aga
Keby nespomeniem toto úžasné dievča,tak by to hádam nebol ani príspevok odo mňa,haha.. 
Milujem,milujem,milujem veľmi jej príspevky. Je mi veľkou inšpiráciou má nádherne spracované
všetky príspevky . 
Odkaz na jej blog: http://agaandaga.blogspot.sk/


Elizabeth
Ak budete hľadať fakt veľkú originalitu ,tak určite budete chcieť vidieť 
blog tejto kočky. Má pekné príspevky, skvelý štýl .. (dokonalé vlasy :D) 
a celkovo sa mi moc páči . 
 Bohužiaľ jej fotku Vám pridať nemôžem pretože ju nemožno stiahnuť :) 

Markéta 
Pre mňa je toto čistá módna bohyňa. Je mi veľkou inšpiráciou v obliekaní
 je krásna,mladá,talentovaná a určite ju všetci poznáte :) 
Markétka je taká srdcovka pre mňa .Mám ju moc rada 
Odkaz na jej blog: http://www.marketabartova.com/

Ronnie
Ak sa ma niekto opýta na najobľúbenejšiu  blogerku zo SR určite to bude ona!
Proste nedokážem ani povedať niečo o nej, pretože je úžasná ♥
Veď posúďte sami 


WerushBerry
Toto dievča má veľmi zaujímavý blog, žiaľ už nepridáva tak často
ale myslím si že sa jej blog zapáči každému. 
A navyše je strááášne milá :) 
Odkaz na jej blog: http://werushberry.blogspot.sk/


Tááákže,na dnes by stačilo. Dúfam že sa Vám príspevok páčil a že si určite prezriete blogy týchto dievčat,budem sa na Vás tešiť pri pokračovaní :) 
Môžete mi zanechať komentár s vašim blogom,veľmi rada navštívim nejaké nové blogy,alebo mi napíšete ktoré blogerky máte vy v obľúbené.
Majte sa krásne ♥ Mim 

15 komentářů:

  1. Skvělé, děkuji za tipy na skvělé blogerky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
  2. Rado sa stalo, ja ďakujem za krásny komentár :)

    OdpovědětVymazat
  3. Maličkosť. Tieto dievčatá sú vážne úžasné :)
    A ja ďakujem za komentár :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek, blogerky to muselo upřímně potěšit :) Většinu z nich znám a dokonce i sleduju. :) Holky, které neznám, tak na jejich blogu určitě mrknu :)
    Mimochodem máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství ráda oplácím a po překročení hranice 110 pravidelných čtenářů, plánuji velkou giveaway, tak ať ti neuteče) !! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééj! Veľmi ti ďakujem za krásny komentár. :) Podľa mňa si to tieto dievčatá zaslúžia, a snáď sa o tom aj dozvedia,hehe ;)
    To som moc rada ,že tu nie si na posledy a som ti veľmi vďačná za pochvalu,veľmi si to cením :)
    Určite tvoj blog navštívim :)
    Dík aj tebe prajem pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, díky za skvělé tipy!:) moc povedený článek:))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  7. Moc mě těší, že Ti jsem inspirací! Děkuji, že ses o mně zmínila, udělalo mi to velkou radost! <3
    M.

    OdpovědětVymazat
  8. Keď som uvidela komentár od teba takmer som odpadla od radosti! :D :) Veľmi ti ďakujem .. :))
    Som rada že som ťa potešila ♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. super typy :)
    pozývam ťa na moju giveaway:)
    http://stepwithfashion.blogspot.sk/2015/05/skola-zivota-okuliarewayfarersk.html

    OdpovědětVymazat
  10. Nevieš si predstaviť ako veľmi si nás týmto potešila!
    Ďakujeme krááásne ♥♥♥

    D&K

    OdpovědětVymazat
  11. Rado sa stalo :) Nieje zač,ja ďakujem za Váš blog ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Niektoré poznám, niektoré nie, každopádne super článok. Pre mňa sú topkou asi Biela mačka, Margifashion a Instant beauty.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Štítky