sobota 16. května 2015

Moje obľúbené blogerky - 2.Časť.

Ahojte lásky :)
Vzhľadom na veľký počet pozitívnych ohlasov je tu pokračovanie o mojich obľúbených blogerkách . Myslím si že tento príspevok mal aj jednú z najväčších sledovanosti tohoto roku. Veľmi moc Vám ďakujem, veľmi to pre mňa znamená :)
Budem veľmi rada ak mi napíšte do komentára nejaké vaše blogerky či vaše blogy.
Ďakujem Vám moc moc, moc! ♥

1.Dorota
Nemohla by som nespomenúť túto krásnu ženu.
Má veľmi pekné a farebné príspevky :D :)
Jej blog obsahuje najmä recenzie na rôzne kozmetické prípravky
Je veľmi milá a pozitívna :)
Odkaz na jej blog http://dorota-art.blogspot.sk/
O mne:  


2.Kitti
Pre mňa ďalšia blogerská kráľovná. Veľmi sa mi páči jej blog
,jej štýl písania a jej príspevky. Je proste kúzelná :)
Určite sa pozrite na jej blog,určite ľutovať nebudete 


3.Suzzie
Opäť jedno skvelé dievča zo Slovenska.Má veľmi pekný
kozmetický blog
Bonjour & Welcome


4.Nikola
Jej blog je veľmi originálny, má pekné príspevky a hlavne recenzuje novinky, určite
pozrite o čom píše, veľmi sa mi páči,ja osobne som
si vďaka nej zakúpila niekoľko produktov 
odkaz naj jej blog : http://nikolamills.blogspot.sk/

5.HairOCD
Ak hľadáte blog zameraný na vlasy tak jednoznačne navštívte tento. 
Má úžasné príspevky už v mnohých veciach mi pomohla a poradila,veľmi
rada navštevujem jej blog.
Odkaz na jej blog: http://hairocd.blogspot.sk/

23 komentářů:

  1. Jé, mockrát děkuju :). Mám hroznou radost, že se můj blog dostal do tvých oblíbených :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ďakujem tebe že píšeš úžasné príspevky :)) rado sa stalo

    OdpovědětVymazat
  3. super tipy, napríklady Nikolu som vôbec nepoznala :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. No a teraz už áno :D:) Aj ja ďakujem :))

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujeme za tipy :))
    Jinak bych chtěla tebe a tvé čtenářky pozvat ke mě na blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Určite tvoj blog navštívim :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem za tipy:)
    bola by som rada, ak by si si našla čas na môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
  8. Za málo :) Určite ho navštívim :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ani jednu neznám, supr tipy :) Mám ráda takovéhle tipy, než když tam autorka uvede 5 blogů, které už všechny známe. Takhle člověk pozná aspoň něco nového :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ani jednu jsem neznala. díky moc:))
    www.thepearlsofmylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ani jednu jsem neznala. díky moc:))
    www.thepearlsofmylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jééé :) Ani si nevieš predstaviť, akú radosť si mi spravila, že patrím k tvojím obľúbeným blogerkám :) A ďakujem za milé slová, som rada, že sa ti blog páči ♥ Hneď mi to zlepšilo deň <3

    OdpovědětVymazat
  13. A mne si urobila radosť týmto komentárom. ďakovať nemusíš, to skôr ja že píšeš také pekne príspevky :))
    Som rada. ♥♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jéééj, ďakujem veľmi pekne. Som rada, že sa Ti môj blog páči :))

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju za tipy! Koukla jsem se na ten první blog a je super! Ale i ten tvůj je úžasný!
    Ps. Budu ráda, když koukneš na můj blog. Rozjíždím novou sérii Rozhovory s bloggery a youtubery. :) www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jéééj! ♥ Ďakujem ti moc,veľmi ma to potešilo si moc zlatá !! :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ďakujem krásne, veľmi som sa potešila, ani si nevieš predstaviť ako. Tvoje slová boli ako balzám na dušu :-) Som veľmi rada, že sa ti na mojom blogu páči :-*

    OdpovědětVymazat
  18. Nemáš vôbec začo! :) To ja som rada že som ťa potešila :) áno páči,a moc,lebo je úžasný ♥ :3

    OdpovědětVymazat

Štítky