neděle 24. května 2015

My favorite youtubers - SR & CZ

Ahojte,ako sa máte? :) Ja som pred chvíľou vstala a to je skoro 16:00 hodín, spala u mňa kamarátka tak si viete predstaviť tú noc do pol 7 rána sme kecali,pozerali filmy,jedli a podobne . Som unavená,veľmi moc! :D chcem ešte spať! Ale sľúbila som článok,tak tu ho máte:)) Dúfam že sa Vám bude páčiť
Dnes to bude o mojich obľúbených youtuberkách, (Beauty & Fashion)  z Česka a Slovenska, budem rada ak mi nejaké napíšte do komentára ktoré sú vaše obľúbené, ocením každý tip,kľudne môžete nechať v komentári aj váš Youtube kanál,rada ho navštívim. :)

A Cup of Style
Sesterské duo z ČR ktoré mám veľmi rada.Určite všetci veľmi dobre poznáte
večne usmievavé sestry Lucku a Nicol. 
Patria do mojej top 5 youtuberiek, sú veľmi krásne,milé,ochotné ,pozitívne,a majú úžasné vlogy! 

Anitta Ball
ďalšia známa youtuberka z Česka,mám ju moc rada,najviac sa mi na nej páči to ,že je sama sebou.
Na nič sa nehrá,povie to čo si myslí,robí to čo chce. Má nádherný štýl a vlásky :D
Jednoducho ju zbožňujem,len by mohla točiť častejšie :)


Boncamila
Milujem,milujem,milujem ju! Je úžasná,je to moja najobľúbenejšia youtuberka, je veľmi milá,
pekná a sladká( nie že by bola cukrík hej :D ale proste je strašné zlatá!) Tiež ma veľmi teší na nej že je to konečne Slovenka! Proste dievčatá z Česka točia viac,čo už :) Proste je to môj vzor, moja inšpirácia, veľmi ju mám rada :) 


Evs Lok
Milé,zlaté,usmievavé dievča.Takto by som mohla okomentovať Evku. Určite navštívte jej kanál
,má moc pekné videá a veľmi príjemný hlas .:) (Že nie som jediná ktorej sa podobá na Blair W. z Gossip Girl? ) 


Linda Taylor 
Myslím si ,že ju poznáte všetci. Je veľmi zlatá a veľmi ma motivuje, má veľmi pekné videá aj príspevky na blogu. Je proste úžasná ♥ 


Pavlinna17
Veľmi zlaté žieňa. Má super videá! Veľmi originálne a zábavné. Určite sa na ňu pozrite,stojí za to ! :)


Theteengirllooks
Ak sa ma opýtate na obľúbenú českú youtuberku určite poviem ju. Strašne mi pripomína Hannu z Pll ♥
je strašne sympatická, usmievavá a veselá. Má kvalitné videá a dobré nápady :)

13 komentářů:

  1. super článok, niektoré som nepoznala, alebo možno aj videla pár videá, ale žiaľ nedala odber a potom aj na ne zabudla, takže vďaka za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rado sa stalo :) ja ďakujem za milý komentár

    OdpovědětVymazat
  3. krásný článek!:) pár youtuberek jsem nepoznala,ale to nevadí:) jinak Anett z TTGL a a cup of style sleduju a jsou boží!:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem, áno sú, sú úplne úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Ani sa ti nečudujem :)) úžasná je

      Vymazat
    2. Ďakujem aj jednej aj druhej za krásne slová ♥

      Vymazat
  6. Krásny článok a ja sledujem Ešte Makynu016 a Teri Blitzen :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem veľmi pekne! :) Makynu sledujem aj ja,je veľmi dobrá ale Teri nemám rada:/ :)

      Vymazat
    2. Prečo ? :O

      http://aduliksun.blogspot.sk/2015/05/giveaway-za-30-000-pozreti-na-blogu.html :) ----- Pozývam vás na GIVEAWAY u mňa na blogu :)

      Vymazat
    3. Príde mi nesympatická a nemyslím si že si zaslúži taký úspech aký má, sú na našej cz/sr scéne aj lepšie youtuberky. Proste ju nemám rada :D :) Nemôžeme mať radi každého, aj ty určite poznáš nejakých ľudí ktorí sú ti nesympatickí a proste ich rada nemáš.nemusí to byť zlé dievča,nepoznám ju - nesúdim ju ,ale nedokážem si pomôcť :D :)

      Vymazat
  7. Některé ani neznám, ale třeba TTGL a Anittu obcházím obloukem. Jejich vyjádřování mě dohání k šílenství a hlavně jsou teda jiná věková kategorie než jsem já. Poslední dobou mě youtube přestává bavit a koukám v podstatě už jen na Lucku s Nici, protože mi přijdou takové normální :D Umí vše pěkně podat, i když je to sponzorované, prostě z toho videa uplně neteče, co všechno dostali zadarmo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápem to, napríklad Petra LovelyHair, mám ju rada,ale moc ju nesledujem lebo je staršia,bavia ma baby v mojom veku ,nici a luci sú úžasné :)

      Vymazat

Štítky