pondělí 1. června 2015

Hello June.. please be good..

Ahojte. Konečne tu je jún, to znamená jediné - Koniec školy! Určite keby sa ma opýtate ešte pred dvomi týždňami či sa teším,moja odpoveď by bola v tej chvíli "
Áno!" .. Dnes mi došlo že tomu tak nieje, nechcem koniec školy. Proste nie. Nechcem zatvoriť etapu deviatich rokov, je mi smutno a cítim koniec,cítim že viac už MY nebude, bude to len JA & noví ľudia,nová škola,nové prostredie .. Opäť. Dnes sme vyrábali tablo, video na akadémiu a výzdobu na dvere, práve vtedy mi došlo čo táto trieda,títo ľudia ,tieto tri roky (môj pobyt na tej škole) pre mňa znamenajú . Ale nebudeme plakať,budeme sa tešiť a radovať sa z toho že sme mali tú možnosť prežiť to a byť s tými ľuďmi. V kalendári zaškrtávam tridsiaty deň,ostáva 29.dní a už nikdy viac. Ale je koniec citových výlevov ,pretože mám pocit že začnem opäť plakať. haha,,:D Pozrieme sa na tie lepšie veci . Začneme tou prvou to že je koniec je vlastne aj fajn ,pretože sa približujem k novej škole na ktorej budem študovať odbor ktorý ma veľmi baví a určite spoznám ďalších super ľudí, je teplo,je slnko, je tu skoro leto. O mesiac mám narodeniny  (3.7. takže očakávam darčeky! :DDD (ale nie,robím si srandu) ) . Hneď na to ma čaká koncert Kontrafaktu a pevne verím že aj dni strávené v mojej milovanej Žiline- a jej okolí. Medzi týmito vecami  musím stihnúť ešte rozlúčkovú, akadémiu ,chatu,výlet,exkurziu a ďalšie super veci . Dúfam len že tento mesiac bude tým najlepším mesiacom za všetky školské roky.
Ako to máte vy? :) 
Tešíte sa že je koniec školy? Aké máte plány na leto ? Poprípade je Vám ľúto že škola končí? (Bez ohľadu na to na akej škole ste/v ktorom ročníku. Určite mi napíšte do komentára,urobíte mi tým veľkú radosť. :)) 
Tu máte jednú z tabla. 

Vôbec nefúkal vietor,nie kdeže. :D:D 

10 komentářů:

  1. Pěkné fotky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky :) Ja sa budem citiť rovnako o rok, keď budem končiť 4.ročník na gympli:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem moc, no to ti nezávidím teda:/ :) Každá strata bolí

    OdpovědětVymazat
  4. gratulujem. Ja mám podobné pocity ohľadom triedy a takto ale teším sa na nových luďí :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem moc,aj ja tebe gratulujem, áno bude to smutné,ale je čas sa pohnúť ďalej :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já už mám prázdniny asi tak měsíc a jsem úplně spokojená a vůbec bych neměnila :-) Ale tak neboj, určitě se budete scházet a vídat a v nové škole to bude fajn :-), jinak moc hezké fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. V podstate si aj dosť závidím pretože teraz keď je teplo je to v škole na nevydržanie, no dnes sme mali akadémiu,rozlúčku s mladšími ročníkmi a učiteľmi,toľko slz že. .:/ :) ale bolo to krásne! Ďakujem moc za milý komentár ♥

    OdpovědětVymazat

Štítky