středa 10. června 2015

My favorite youtubers

Dnes som si pre Vás pripravila pokračovanie postu o mojich obľúbených youtuberkách. Pre tento krát som si pripravila dievčatá zo zahraničia, určite budete niektoré poznať ,budem rada ak mi napíšte do komentára vaše obľúbené youtuberky :-)
PS: Tu je môj článok pre jednú stránku na základe spolupráce,týka sa to letnej módy pre tento rok.Budem rada ak si ho prečítate


1.AlishaMarie
Má veľmi super videá,páči sa mi na nej že je úplne taký "americký " štýl. (Snáď chápete čo tým myslím :D ) Určite sa na ňu pozrite myslím si,že sa vám bude páčiť. 

2.AndreasChoice
Táto žena je jedná z najkrajších vlogeriek ktoré poznám. Je 
veľmi sympatická, usmievavá a zábavná. Má krásne videá a vždy na nej obdivujem to 
ako je nalíčená 

3.BelindaSelene
Bell je taký môj miláčik,je nádherná, veľmi šikovná a milá. Proste je strašne rozkošná!
Má úžasné nápady,najviac sa mi u nej páčia videá na organizovanie diára, určite ju pozrite! 
to máte dané príkazom!:D


4.Evelina
Neskutočná žena, veľmi inšpiratívna. Má naozaj úžasné videá o ich
kvalite nehovoriac. 

5.MeghanRienks
V poslednom čase sa toto dievča stalo mojou úplne
najobľúbenejšou youtuberkou zo zahraničia, (až po Bethany,ale myslím si že 
ju poznajú úplne všetci tak ju tu netreba dávať :D :) ) 
Má dokonalé videá, je neuveriteľne vtipná a myslím si že pobaví naozaj každého 

6.Niki and Gabi
Dve sestry ktoré si určite zamilujete.Sú veľmi pekné a majú zaujímavé videá
,oni a Alisha (ktorú som Vám predstavila ako prvú) + ešte jedna úžasná youtuberka (ktorú Vám predstavím o chvíľu) sú najlepšie kamarátky, táto štvorica je naozaj úžasná,veď posúďte sami. 

7.Mylifeaseva
A tu ju máme! Toto je tak dokonalý človek ♥
veľmi ju mám rada, jej videá sú proste TOP
Toľko srandy a skvelých nápadov čo ponúka jej kanál si myslím že nenájdete tak ľahko :) 

8.Rclbeauty101
Ak hľadáte fakt originálne,vtipné no predsa aj beauty videá tak určite tu.
Je fakt úžasná! Vždy sa pri nej nasmejem, niekedy točí so svojím priateľom,alebo svojou naj.kamarátkou ktorá je tiež youtuberka. Myslím si že si ju obľúbite. 

...
Tak a to je pre dnešný deň všetko,dúfam že sa Vám dnešný príspevok páčil
a že sa aspoň na niektorú z nich pozriete, ako som písala vyššie potešíte ma ak mi napíšte dole do komentára tip na vaše obľúbené youtberky. Vidíme sa nabudúce
papa :) 

16 komentářů:

  1. Naozaj skvelé youtuberky :) všetky ich odoberám už nejaký čas :) čo satýka youtuberiek, ja mám najradšej slovenskú Cheryl DeLarge :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tiež si myslím :)
      tú nepoznám tak sa na ňu pozriem :)

      Vymazat
  2. Některé ani neznám. :) Moje jsou tito: http://anniesdiary.hikaru.cz/category/my_favs/people/ ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tipy :) To se vždycky hodí. Zdá se mi, že v čr má youtube čím dál tím víc lidí, ale kanálů, na který se dá koukat je minimum

    OdpovědětVymazat
  4. Rado sa stalo,áno máš pravdu,aspoň ČR keď nie SR,podstatne je že rozumiem .)))

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, skvělé tipy, díky ráda se podívám :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-bronzova.html

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy, některé ani neznám, tak se na ně podívám a třeba se mi také zalíbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. ďakujem, myslím si že áno, všetky tieto dievčatá majú úžasnú tvorbu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za úžasné tipy :) Zatiaľ som veľmi nenarazila na zahraničné vlogerky, ktoré by mi tak sadli ako české, tak idem pozrieť :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  9. Ja ďakujem za milý komentár. Myslím že sa ti niektorá z nich zapáči :)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni. Přiznám se, že jsem nikdy ani neslyšela o jejich jménech. Znám například takový holky co mi přijdou, že v hlavě nic nemají, ale nechci je urazit, takže jména tady nezmíním. Každopádně mám pár nových holek, které na YouTube budu odebírat. Doufám, že je to baví a jde jim to a nejde jim pouze o lajky :).

    OdpovědětVymazat
  11. Tieto dievčatá určite také nie sú. Majú veľkú sledovanosť,odbery ale vidieť že to robia pre druhých,a aj preto že ich to baví, veľmi ma potešilo že som ti "pomohla nájsť" nejaké tie dievčatá z -Youtube, aj ja také poznám ako hovoríš a nie len zo zahraničia ale aj CZ-SK scéna ich má dosť:)

    OdpovědětVymazat
  12. Bože ja som zase sto rokov za opicami a nepoznám ani jednu z nich :-D Nevadí, aspoň mám čo pozerať k večeri, vďaka za tipy ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Bože ja som zase sto rokov za opicami a nepoznám ani jednu z nich :-D Nevadí, aspoň mám čo pozerať k večeri, vďaka za tipy ;-)

    OdpovědětVymazat

Štítky