pátek 10. července 2015

INSTADIARY : Sweet 17, School , Friends

Ahojte krásky :)
Po dlhšej dobe Vás vítam opäť u mňa na blogu. Posledný mesiac bol vážne eghhhh! T
ým myslím že bol náročný :D
Koniec školy, rozlúčková, akadémia,kamaráti,oslavy, a podobne . Navyše aj teraz neviem ako to budem stíhať pretože ma toho čaká naozaj veľa. Takže keby niečo sledujte môj instagram,kde Vás budem o všetkom informovať :)
A ako sa máte vy? jak si užívate prázdniny ?čo ste zatiaľ robili a čo chystáte? Budem rada,ak mi napíšte do komentára.
Posledný deň 16 
Príprava na oslavu ( pár minút pred polnocou :D :D preto taká kvalitka!) 
Posledný krát spolu ♥
Najlepšia trieda,najlepší ľudia
 ♥nezabúda sa ♥
Káva s najlepšou kamarátkou je tá najlepšia terapia ♥♥ 
Jedlo,jedlo,mňamoo :3 :D 
Toto by som mohla jesť denne ♥
Zbohom škola. 
Niekde na WC:D 
Podobne
Zášli sme do cirkusu :D

Pred 17 rokmi a teraz
Pred 15 rokmi a teraz
:D :) 

6 komentářů:

  1. to jídlo vypadá mega!!
    jinak všechno nejlepší:))))
    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog, napsala nějaký hezký komentář a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. o môj bože! ďakujem mooooc! ♥si veľmi milá, blog určite navštívim ! :) Ďakujem xxxx

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo, vy si tda holky užíá, až vám to úplně závidím a takových dobrot, mňam ♥, no to se teda někdo měl a dodatečně všechno nejlepší, ať jsi šťatsná a ve všem se ti daří :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem mooooc! ♥ To je tak úžasný pocit,prečítať si niečo takéto :))) Vždy mi to zlepší náladu. ďakujeeem !! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Štítky