středa 1. července 2015

Koniec

Vedela som že čas plynie rýchlo, no nie
až tak. Nastal ten veľký deň. Deň kedy treba opustiť Základnú školu, najlepších priateľov, detstvo a hlavne samých seba. Včera ubehlo deväť rokov a ja som si to akosi neuvedomila až do chvíle kedy sme všetci stáli na školskom dvore a riaditeľka povedala "Veľa šťastia 9- táci. Prajem Vám moc úspechov a buďte šťastní! " Vtedy vypadla prvá slza a prišiel prvý úprimný stisk ruky svojej spolužiačky. Tá slávna,výnimočná, drzá ,zábavná a každým ospevovaná 9.B už nieje.
Dnes ráno po príchode domov som do rúk chytila našu spoločnú fotku zo siedmeho ročníka (vtedy som sa k ním pripojila) a musela som plakať pretože som vedela že cesta ktorú sme mali spoločnú sa rozdelila. Teraz bojuje každý sám za seba, prišiel čas opustiť tých úžasných ľudí zo základnej školy a vkročiť do nepoznanej strednej školy. Ako malé bezvýznamné loďky sme odplávali z bezpečného prístavu do širokého mora. Posledný úsmev, posledné objatie, posledný pohľad venovaný triede.Tichým krokom, so slzami v očiach opúšťaš svoj druhý domov. Koľkí z nás sa ešte v živote stretnú? Na to nik neodpovie, pretože nikto nevie kam ho život zaveje. Zažili sme kopec srandy, úžasné výlety a skvelú chatu, mali sme tú najlepšiu triednu akú sme mohli mať no teraz sme každý inde. Hoci sme spolu, sme od seba. Zažili sme tu najkrajšiu akadémiu pri ktorej sme si vykričali hlasivky, a preto bude pre nás pieseň Loď do neznáma tak výnimočná a srdcu blízka ♥

Škola trvá niekoľko rokov, no spomienka na ňu je večná. 

Ďakovná reč tej najlepšej triednej učiteľke! ♥♥


Zbohom najlepšia 9.B! !















Ste tou najkrajšou spomienkou ♥

2 komentáře:

  1. Opuštění základky je teprve začátek, se střední to bude ještě těžší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ja viem, myslím si to tiež že to bude ťažšie pretože si už vyspelejší a ceníš si tých priateľov viac,ale táto trieda - títo ľudia budú mať vždy špeciálne miesto v srdci :)

    OdpovědětVymazat

Štítky