pondělí 27. července 2015

Malinová láska ♥

Vítam vás pri novom príspevku. Dnes to bude recenzia na trio limitky od značky Manufaktura 

Zvláčňujúce telové mlieko s malinovým a mandľovým olejom. 
Milujem telové mlieka,som na nich závislá vo svojej zbierke ich mám niekoľko. Natieram sa nimi každý deň,pretože moja koža je trochu vysušená. Preto si dávam záležať na tom aby bolo telové mlieko dosť hydratujúce.A toto je! Jeho obal je nádherný ,priam rozprávkový .Má neuveriteľné krásnu vôňu, je hutnejšie čiže sa trošku horšie rozotiera ale mne to neprekáža .Do pokožky sa vpije pomerne rýchlo a zanechá dlho krásne voňajúcu pokožku. Telové mlieko s malinami môžete zakúpiť na internetovom eshope značky Manufakrura. Má 215 ml.  
Ja ho hodnotím 9b



Ochranný krém na ruky s malinovým a hroznovým olejom 
Nikdy som nemala problém s vysušenými rukami až do tohto roku. Zostali veľmi moc vysušené a myslím že najväčšiu zásluhu na tom má neustále odlakovanie nechtov. Vyskúšala som mnoho krémov. Ale pomohli len na chvíľu. Až kým som nevyskúšala tento, o jeho dokonalom obale a vôni hovoriť nemusím. Ruky ostanú "vláčne" hydratované a krásne voňajú. Krém má 100 ml 
Ja ho hodnotím 10b


Výživný balzám na pery s malinovým olejom a bambuckym maslom

Toto je môj najväčší miláčik, je veľmi praktický. Neviem ako by som to opísala ale po aplikácií na pery sa vytvorí ako keby "fólia" .Nelepí. Pery hydratuje, ostanú veľmi pekné a bez šupiniek. Príjemné vôňa nieje to nič výrazné ale zato pekné. Taktiež sa dobré používa ako podklad pod rúž. 
Vyskúšala som mnoho balzámov leskov a podobne ale toto je zatiaľ môj najväčší poklad! 
10b/10 

2 komentáře:

Štítky