středa 22. července 2015

TOP 5 / Letné nezbytností


Prvá vec bez ktorej si neviem predstaviť leto je termálna voda od značky Avéne.Je to skvelá vec,milujem ju! 
Dokonalé osvieži vašu pleť, ja osobne si s tým postriekam aj ruky ak mi je moc teplo, taktiež túto vec môžete použiť aj ak máte make up. Nemusíte sa báť že by sa Vám make up porušil ;)
Neviem si predstaviť že by moje nechty boli bez laku. Osobne preferujem viac tmavšie farby, ale v lete musím mať pastelové! Najviac sa mi páči baby pink alebo baby blue . :)
Tretia vec bez ktorej si neviem predstaviť život,nie to ešte leto je dezodorant , nezáleží na tom či to bude ten guličkový alebo v spreji. Proste to musí byť,to je základ! :)
Balzám na pery je ďalšia vec ktorú musím mať v lete neustále pri sebe, neviem čím to je ale v lete mávam pery vysušené viac ako v zime ,čo je dosť blbé, ale nevadí v poslednej dobe som si obľúbila hlavne malinový od značky manufaktúra .
A posledná vec ktorú mať musím sú slnečné okuliare, myslím si že túto vec máme všetci rovnako, okuliare sú skvelý doplnok a ochránia Vás pred slniečkom, (len si dať pozor pri opaľovaní ,hihi) 

7 komentářů:

  1. termální vodu taky potřebuju :D jinak pěkný blog, přihlašuji se do pravidelných čtenářů ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah,lebo je úžasná :3 :D Vytvoríme klub AKZNTVA (Anonymný klub závislakov na termal.vode avéne :D :) Ďakujem si zlatá :3

      Vymazat
  2. Dobrý článek:) jinak bez deodorantu nepřežiju taky:D
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem:) ani ja :) to je podľa mňa jeden z hlavných hygienických návykov :)

      Vymazat
  3. Máme rovnaké nezbytnosti :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kto v lete nenosí slnečné okuliare podľa mňa riadne riskuje, ja ich nosievam v kabelke takmer nepretržite, skrátka nikdy neviete, kedy vykukne slniečko. Termálna voda je v lete nutnosť, bez nej sa leto prežiť nedá, osviežujem sa ňou aj v MHDčke, ak bude aj toto leto tak desne horúce ako bolo to minulé, tak miniem termálnych vôd asi niekoľko.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Štítky