pátek 24. července 2015

Travel essentials


Prvá vec ktorú musím mať vždy so sebou je kozmetická taštička. Tá moja obsahuje niečo bez čoho sa nezaobídem, takmer nikdy. Pri cestovaní sa moc nemaľujem hlavne nie,ak sú vysoké teploty ( teraz napríklad ) . Ale po príchode na určité miesto okamžite vyťahujem kozmetickú tašku a idem upraviť fasádu :D
Prvá vec ktorú použijem je termálna voda,bez tej ja nedám ani ránu. Aplikujem make up alebo korektor (vo väčšine prípadoch oboje) ,zapúdrujem a urobím si tiene na očí, niekedy pridám aj čiernu linku najradšej mám tekutú od značky Essence, alebo stačí riasenka v lete jedine vodeodolná ( !) . Obočie upravím ceruzkou a sedom od Essence. Mini kefa na vlasy a matujúce obrúsky sú veci ktoré so sebou ťahám celoročné. Niekedy pridám rúž alebo výrazný lesk na pery. :)






Bez týchto veci som stratená. Mobil so slúchadlami je pre mňa neodmysliteľná súčasť
života.Viete si predstaviť cestu bez hudby? ja totiž nie. Neustále potrebujem mať pri sebe slnečné okuliare,hlavne v tom prípade že som nenalíčená , potom musím pri sebe mať antibakteriálný gél ktorý sa bude vždy hodiť,k nemu pridávam aj vreckovky. Diár a Wreck This Journal vláčim so sebou skoro furt.  Elle to je niečo čoho sa nikdy nevzdám ,čo vždy pri sebe potrebujem takže to je prvá vec ktorú do tašky dávam :) Voda kvôli pravidelnému pitnému režimu a foťak na zachytenie krásnych momentov. A aby som nezabudla na to najdôležitejšie cestovný pás a peňaženka

Ako sa Vám páčil dnešný príspevok? :) 
Budem rada ak mi do komentáru napíšete čo nosíte so sebou vy!
Prajem Vám krásny deň :-*

11 komentářů:

  1. Super nápomocný článek ! Já s sebou taky furt tahám kosmetickou taštičku :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem ♥♥
      ani ja, vlastne do tohoto roku som si nevedela predstaviť že pôjdem von bez malovania,žiaľ, teplo slniečko ma to naučilo :D

      Vymazat
  2. termální vodu v létě nedám z ruky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani ja! :) úžasná vec,hlavne ak si ju cez noc v chladničke necháš :3

      Vymazat
  3. Pekný príspevok, tiež sa veľmi nemaľujem na cesty, iba jemne zakryjem nedokonalosti, zapudrujem a nanesiem riasenku. :)
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Super příspěvek :) Já se taky nemaluji, hlavně když jsou takovéhle vedra. Neobejdu se bez řasenky, rtěnky, deodorantu a slunečních brýlí :)

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  5. ďakujem ti :) ♥
    Tiež si myslím že je to zbytočné, rozmaže sa to, budeš sa zbytočne lesknúť a tak ďalej, , sme na tom podobne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Až na pár produktov so sebou tieto vecičky vláčim tiež. Ale záleží kam idem a ako dlho bude cesta trvať, to je jasné.. :-D Bez hudby si nedokážem predstaviť absolútne žiadnu cestu, to sa proste nedá. Či už idem do iného mesta, štátu alebo len za kamarátmi na iné sídlisko, hudba v ušiach musí byť!

    OdpovědětVymazat
  7. Až na pár produktov so sebou tieto vecičky vláčim tiež. Ale záleží kam idem a ako dlho bude cesta trvať, to je jasné.. :-D Bez hudby si nedokážem predstaviť absolútne žiadnu cestu, to sa proste nedá. Či už idem do iného mesta, štátu alebo len za kamarátmi na iné sídlisko, hudba v ušiach musí byť!

    OdpovědětVymazat
  8. Ja so sebou toho tiež ťahám dosť, kozmetická taštička však zvyčajne leží na dne kufra, takže pri ruke mám len balzam na pery, niekedy rúž a výnimočne pleťový púder. Zmatňujúce obrúsky sú skvelá vec, najlepšie sú podľa mňa tie od Elfu. A bez hudby si neviem predstaviť nielen cestovanie, ale vlastne celý život.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Štítky