pondělí 3. srpna 2015

INSTADIARY : Chapter 7 of 12

Miláčikovia ahojte! Ako si užívate leto? :) prázdniny? Ja super. Normálne neverím že u je august! Chápete to! O mesiac škola, kokso,ale nebudeme strašiť, skôr ma teší že sa blíži moja milovaná jeseň! (a odhalenie big -A :D ) . A potom moje milované vianoce :3 jupí jupí jejeee :D (som divná. ) Ale späť k téme, toto leto mega rýchlo uteká,ešte včera som sedela posledný krát v lavici a ľúčila sa s 9 rokmi a dnes odpočítavam do svojho veľkého dňa (prvého dňa) na SŠ. 
Od 26 . 7. som tu mala sesternicu Mišku,ktorá už včera odišla domov :/ :D dosť ma to hnevá pretože to bolo s ňou dosť fajn,tento mesiac sa budem asi nudiť,takže to znamená pravidelné cvičenie, a kopu motivačno-kometicko - neviemakých článkov. 
Tento mesiac sa chystám na svoje prvé tetovanie,snáď mi to vyjde a ja neochoriem a budem meniť farbu vlasov, takže premýšľam že natočím aj vlog odtiaľ, (bude to v rovnaký deň) bol by záujem ? :)
Budem rada ak mi napíšte nejaké blogy dole. Chcem urobiť príspevok o kvalitných no nie moc známych blogoch ,takže ak o nejakom viete (kľudne váš) napíšte mi dole! Ďakujem Vám  ♥

S Miškou sme boli v Trenčíne na hrade. 
Trenčín♥

Moja malá princezná. ♥
Natálka :) 
Ja vo chvoste vyzerám vážne ako idiot. 
Najlepšie pitičko 
Jednodňova stanovačka 3 hodiny balenia (áno len a len moje veci -_-) 
Po 4 rokoch v športovom - so šiltkou trebalo to zaznamenať :D


Ona je môj drahokam♥

9 komentářů:

  1. Krásné fotky.

    koukni na můj blog :-) Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky, len by to chcelo ich trochu zvacsit :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem ti, do budúcna sa to posnažím vylepšiť :)

      Vymazat
  3. Krásné fotečky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  4. Taky teď odpočítávám dny k prvnímu dnu na střední!:3:D Snad se toho dne už brzo dočkáme:) hezké fotky:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Štítky