sobota 8. srpna 2015

Interiors | Decorating Inspo

Vítam Vás pri novom príspevku,dnes to bude niečo iné,niečo čo tu ešte nebolo.Ja len dúfam že sa Vám príspevok bude páčiť ,budem rada ak mi do komentárov napíšete či sa mi oplatí robiť tento tip príspevku.

Vzhľadom na to že sa budem v najbližšom štvrťroku (možno skôr) sťahovať,hľadám si novú inšpiráciu na zariadenie izby ( Celkového bytu lebo mama mi to zverila do rúk :D haah ^^)
Ale dnes sa chcem v príspevku zamerať hlavne na tie izby pre nás.. Dúfam že sa aj vy inšpirujete nejakým interiérom a niečo si zaobstaráte :-)
...
Priznávam sa že,časovo najnáročnejšie bolo prehľadávanie najrôznejších interiérov,diy,samostatných kusov nábytku ( najviac asi kozmetické stolíky,haha!) na pintereste,weheartit & tumblr. 
Niekedy som doslovne slintala nad niektorými zariadeniami ktoré obyčajným smrteľníkom asi nebudú nikdy dopriate,viete ako to myslím že? Neviem sa dočkať dňa kedy sa budem sťahovať do svojho bytu. Do svojho vlastného, s pocitom že čokoľvek v ňom urobím, nebude mi nikto do toho kecať.. :)) Myslím že o nejakých  3-5 rokov sa mi to splní ,snáď :) 
Do 14 rokov (teraz mám 17) som sa o izbu delila s bratom,no aj tak tam bolo všetko moje a on tam mal len postel. Teraz tam mám viac svojich vecičiek  ,ako sú rámiky, sviečky, fotky, voňavky,kozmetika a podobne, hoci izba patrí len a len mne nie som s ňou spokojná. Je to staré ,je tam hromada plagátov, nálepiek , dokonca aj hračky (!!!)  čo už vážne mňa nevystihuje. Pred mesiacom som si do svojej novej izby dokúpila nejaké rámiky, dekorácie a sviečky. 
Moja izba by mala byť jednoduchá. Chcem ju zariadenú veľmi estetický, viete ako sú teraz IN tie biele izby? V ktorých vynikajú rôzne dekorácie? Presne to chcem! Na stene chcem zopár fotorámov ktoré budú v sebe ukrývať rôzne citáty . Milujem citáty ,som nimi posadnutá ,mám aj niekoľko zápisníkov kde si zapisujem rôzne citáty, motivačné texty a podobne, takže tieto zápisníky určite využijem v prospech rámikov :D .Veľmi ma fascinujú rôzne drevené predmety,nejaká tá zeleň a uvažujem že to tiež zakomponujem do svojej novej izby. Taktiež som uvažovala že zvolím nejaký odtieň sivej v kombinácií s bielym stolíkom,posteľou a skriňou dokonca aj veľkým zrkadlom.(Hoci drevený rám postele by viac sedel k sivej farbe na stenách ako k tej bielej,nemyslíte? ;) ) Lenže nechcem aby moja izba vyzerala smutne. Musí z nej vyžarovať nejaký ten "šarm" (dúfam že chápete ako to myslím) .
Milujem tyrkysovú farbu a ešte rok späť bola by som schopná ju dať všade, na steny, zem, stolík, skriňu, .. Ale už ma to tak neberie moc ,ani ma nejako neoslovuje predstava tyrkysových stien , ach tomuto sa hovorí dospievanie. .:D keď sami neviete čo chcete. 
Teraz Vám sem pridám zopár obrázkov z ktorých čo to dám do svojej izby, alebo podľa ktorých sa budem inšpirovať . Určite v obchodoch budem vyhľadávať veci na tento spôsob ,ale veci ktoré budú v určitom bode vystihovať aj mňa. 


house
house☾☼House Goals☼☽ | via TumblrScandinavian Desig... HomeDSGNIdeas for #homeoffice | Interior Design | Decoration | Organization | Architecture | Desk | Beautiful Home Offices | Bright Bold and Beautiful | Home office decor ideas.Black officeHouse of Turquoise: Nagwa Seif Interior Design - Pier One Mirror (No longer available)Side Table Decor Ideas. How decorate side table or bedroom nightstand. Interior Design by Beth Webb Interiors.Romantic & Shabby ChicMéchant Studio Blog: huge words on wall// Love the contrast of the uncovered, industrial wall with the floral and bright coloured sheets.Angel Design | via Tumblrmagnolia by Mia: MY READING NOOK

7 komentářů:

  1. Moc pěkná inspirace, přeju ať se zařizování nového pokojíku vydaří. Jinak na weheartit lozím taky moc ráda :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej,moc ti ďakujem,si zlatá xoxo ♥ Myslím že to každý :3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mě se sen splnil a nábytek mám bílý, poličky, stůl, komoda, postel s černým, akorát na skříni je kus dřeva, ale hodí se mi zase k linu, takže mě to tak netrápí, stěny mám hnědé a přesně, stačí jen pár doplňků a celý pokoj vypadá velmi skvěle. Určtě pak udělej room tour. :)

    http://celbova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna se stěhuji za školou do Prahy do nového bytečku, takže taky sháním nějakou inspiraci. Tak ať se ti tvoje sny vydaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem moc! si zlatá ♥
      Dúfam že tebe tiež, a že sa ti na škole bude dariť :)

      Vymazat
  5. Presne na takýto štýl by som chcela mať v budúcnosti byt :)

    OdpovědětVymazat

Štítky