úterý 22. září 2015

Fall Wishlist 2015

Vítam Vás pri novom príspevku,ako ste si už v názve prečítali bude to jesenný wishlist. Ja jeseň úplne moc milujem, je to moje najobľúbenejšie ročné obdobie a dokázala by som ho mať celý rok
(hoci letné prázdniny by sa k tomu hodili,ehm,taktiež na celý rok :3 :D ) Padajúce listy, voňajúce sviečky, krásne farby,vrstvenie,teplé svetríky,tmavé farby, nové kolekcie značiek, nové časti seriálov či filmy. Milujem to ♥ Ale o tom inokedy, ideme na to podstatnejšie. . 

...
1.Šaty s limcom - myslím že tento kúsok sa tu objavil už aj pred rokom, ale bohužiaľ v obchode som ich nenašla. Tak moje pátranie pokračuje 
2.Károvaný kardigan - Karovaný vzor & jeseň pre mňa dokonalá kombinácia, preto určite potrebujem niečo s týmto vzorom. Najradšej nosím na jeseň pončá či kardigany tak určite budem hľadať niečo s touto potlačou.
3. Parfum -Na jeseň používam čisto len voňavky a musím ich mať niekoľko,hoci som už stihla kúpiť 4 , nemám v pláne skončiť. Predsa dievča má mať veľa voňaviek no nie? ;))
4.-Sukňa so vzorom - doslovne som sa zamilovala do tej ktorú vidíte na obrázku, je proste dokonalá. 
5.Teplakové šaty - Veľmi som sa namotala na takéto šaty ,strašne sa mi to páči.Žiaľ v našich obchodoch som nič podobne nevidela,tak si ich budem musieť nájsť asi na internete. 
6.Klobúk - Jeseň bez klobúku u mňa nehrozí, práve hľadám nejaký tmavočervený. 
7. Khaki blúzka - Milujem khaki farbu,milujem blúzky bez rukávov v kombinácií s koženkou. Myslím že to už chápete :D 
8. Šál - mojím najväčším doplnkom v jesení je jednoznačne teplý ,dlhý ,šál . 
9.Heeled boots - vzhľadom na to že som sa konečne ako tak naučila chodiť na opätkoch musím ich mať aj na jeseň, milujem topánočky tohoto typu, sú krásne,zaujímavé a hodia sa takmer ku všetkému.Treba si vybrať tie pravé.
10.Paletka očných tieňov - Môj jesenný make up sa skladá najmä z rôznych prevažne tmavších a prirodzených farieb na očiach,milujem kombinovať farby ako sú hnedá,béžová, burgundy,tmavofialová,čierna a sivá.


12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Aj ja si myslím, snáď sa mi podarí niečo podobné nájsť . ;))

      Vymazat
  2. Ta bluza je dokonalá:) Ty teplákové šaty a s límečkem bych taky ráda pořídila.

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím a ďakujem ti za komentár ♥

      Vymazat
  3. Tie šaty sú krásne.. Ja som ich použila pred pár dňami vo svojej jesennej outfitovej inšpirácii... :) http://sueandcolours.blogspot.sk/2015/09/fall-in-love-with-autumn.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno sú, heh to máme teda podobný vkus :)))

      Vymazat
  4. Presne taký bordový klobúk majú v H&M :) Inak skvelé veci :D

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj,ďakujem si zlatá že si mi to napísala :)) Ďakujem moc ♥♥

      Vymazat
  5. tyjo, úplně z těch věcí kouká podzim :O :D mám na wishlistu podobné věci:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno :3 :) Určite pozriem :) ďakujem za komentár

      Vymazat
  6. Tento podzim celkem frčí vínové a šedé barvy :) já jsem si teď koupila pončo, které také často všude vidím. Jinak ten kardigan je také moc pěkný :)

    Týnka z blogu Live and Love

    Můj nejnovější článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To áno,mne sa tieto farby moc páčia, takže som rada. Aj ja som si jedno zakúpila a úprimne mi dosť vadí ak ho vidím na nejakej inej babe, vďaka bohu sa mi nestalo že by sme mali rovnaký vzor. :D :) ďakujem za komentár. . ♥

      Vymazat

Štítky