neděle 13. září 2015

Stredná škola - Prvý týždeň,prax,prvé dojmy ,trieda

Ahojte vítam vás po dlhšej dobe. Dôvod toho prečo som sa neohlásila bol ten že som si chcela užiť posledné dni voľná , psychický sa pripraviť na strednú školu a zbaliť si
nejaké tie veci pretože sa sťahujem. Momentálne žijem u brata kým nezoženiem nejaký ten bytík ale o tom inokedy.
Prišiel ten veľký deň,deň ktorý pre mňa znamenal tak veľa,deň kedy som sa konečne stala stredoškoláčkou ,úprimne? Nebývam nejako extra nervózna ale čo som dokazovala v tento deň,na to asi nikdy nezabudnem. Nedokázala som sa normálne nalíčiť, nedokázala som sa naraňajkovať ,a nie to ešte prísť do školy s úsmevom na tvári,hah . Po ceste tam som vyfajčila asi  5 cíg, neustále si opakovala že to dám a podobne, myslím si že najviac z celého ma vystresovali rečí o zlých štvrtákoch ,neprajných druhákoch, nesympatických učiteľoch ,desných predmetoch a podobne. Celé toto všetci opisovali ako jedno veľké "BOOM!" pri tom to bolo len bom. Prišli sme tam,tréma a nervozita opadla,všetci sme stáli v telocvični pozerajúc a usmievajúc sa na seba, každý sa hanbil no aj tak sa každý snažil s niekým komunikovať, zoznámili sme sa s triednou povedali si pár slov a rýchlo sa rozpŕchli domov, deň potom bol o niečo kľudnejší dostáli sme skrinky a trošku sa zoznámili v triede sa vytvorilo zopár skupiniek a tak podobne , Deň tretí čiže piatok so sebou priniesol športový deň kde sme všetci nadávali čo si to pre nás pripravili že nevládzeme a sme mrtví, každý sa bavil s každým a ja som bola rada že sú to normálne decká ktoré sú ochotné prijať medzi seba každého ,bez ohľadu na to či je prvák alebo tretiak.
PRVÁ PRAX: Pondelok opäť stres síce o niečo menší ale predsa bol ,čo ak niečo pokazím alebo tak? Myslím si , že zbytočné obavy, iba sme sa všetky baby pozerali na druháčky ako pracujú,snažili si odniesť čo najviac a zavadzali im :D :D
Tááákže celé toto zhrniem do jedinej vety, Stredná škola je niečo čo prísť musí, niečo čo je úplne normálna vec a nemusíte stresovať, určite aj by budete mať super triedu a skvelých kamarátov ale určite sa tam nájdu aspoň 1-2 osôbky ktoré by ste radšej nemali.
Týmto sa s vami lúčim a dúfam že si tento školský rok vychutnáte,užijete že sa vám upevnia kamarátske vzťahy a  že na vás budú učitelia dobrí :D :-*



1 komentář:

  1. Letos spoustu mých přátel šlo do prváku a já všem zbytečně opakovala, že to vážně není tak hrozný. Že je to docela na pohodičku. Pár jsem jich trochu uklidnila, ale nedalo se říct, že by mi věřili na 100% a pak? Psali jak jsem měla pravdu a tak. Jako bych to neříkala :D Myslím, že si tou nervozitou a vším okolo prostě musí každý projít sám. :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Štítky