pátek 16. října 2015

Autumn must haves! ! !

Jeseň je dokonalé ročné obdobie.Veľmi krásne ,farebné a zaujímavé.Tak ako v každom ročnom období nosíme niečo nové,tak je to aj tu. Jeseň sa hlavne čo sa oblečenia týka,charakterizuje slovom vrstvenie.Priznajme si že každá z nás miluje jeseň najmä krásnym svetríkom,kabátikom, karidganom a podobne kde ich môžeme niekoľkonásobne navrstviť.  Určite však jeseň nieje len o oblečení, je mnoho ďalších jesenných vychytávok ktoré potrebujete , od oblečenie cez líčenie až po bežné veci.



FASHION: 
1.SVETRE   Bez svetrov to proste nejde, nieže nás zahrejú keď treba,ale vyzerajú úžasne.Dokonca sú ľahko nakombinovateľne .
2.Šále Každý nudný a ničím nezaujímavý outfit sa dá zachrániť ak máte po ruke šál.Vyzerá dobre v kombinácií s celým čiernym outfitom, dodá šmrnc,zahreje a je IN .
3. Kabáty  Áno ja viem, koženky, poncha,kardigany,hrubé svetre sú krásne,sú teple, sú moderné .Ale nič sa nevyrovná krásnemu, štýlovému , kabátu.
4.Klobúky Neviem ako vy, ale ja si jeseň nedokážem predstaviť bez veľkého čierneho klobúku ktorý pôsobí veľmi štýlovo a moderne.
5. Nadkolienky  Sukňa či v šaty s chlapatou vestou v kombinácií s nadkolienkami a čižmami vytvárajú priam vražedný outfit.
6.Ankle boots Len sa priznajte že skoro každá z Vás odložila svoje balerínky, lodičky, tenisky a zvolala niečo podobné. Ja tento typ topánočiek milujem. Sú dokonalé!

LÍČENIE:
Vínová farba na nechtov a ústach? 3 x ÁNO!Práve táto farba je IN na jeseň. Hodí sa každému,len treba nájsť správny odtieň. Líčenie s ňou vyzerá skvelo . Či už zvolíte sivé dymové líčenie a tento rúž ,alebo použijete na oči len svetlý tieň a riasenku vaše líčenie bude vyzerať dokonalo!

OSTATNÉ: 
Sviečky,knihy,seriály,filmy,káva,čaje,výzdoba,dyne ,termosky, vankúše ,teplé ponožky,deky,svetielka je len malá časť z vecí ktoré ja na jeseni milujem a ktoré si zaobstarávam každoročné.


16 komentářů:

  1. Já si na podzim zamilovala volné huňaté světry.. :-) nejlépe až ke kolenům.. :-) Takový mám vysněný ve vínové barvě.. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani sa ti nečudujem, tiež ich mám rada,svetre sú super ♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je pekné že nie som sama ktorá má záľubu v knihách :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ďakujem, skús H&M-ko :) videla som ich tam, to je super:):)

      Vymazat
  4. Na podzim je pro mě must have ten vínový lak na nehty :) Klobouk se mi na ostatních docela líbí, ale na sobě si ho neumím zatím představit:)
    http://veronicaslife8.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tie sú super ja mám najradšej od značky Rimmel,, podľa mňa by si ho mala skúsiť, stačí nájsť ten pravý a už ho nepustíš :)))

      Vymazat
  5. Ty svetry, kostkovanou šálu a rtěnky nutně potřebuju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To áno,k jeseni sú neoddeliteľnou súčasťou :)

      Vymazat
  6. Nějaký klobouk si budu muset taky pořídit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju podzimní tmavé rtěnky a laky na nehty! Jinak jak teď opravdu frčí velké šály, to se mi taky líbí :)

    Ráda bych Tě pozvala na svou Giveaway!

    OdpovědětVymazat

Štítky