pátek 30. října 2015

Happy Halloween!♥

Zajtra je 31.10 čo znamená že je Halloween, jeden z tých amerických sviatkov ktoré sa u nás neoslavujú. Úprimne, som rada že my na Slovensku (v Česku) si v tý
chto dňoch spomíname s láskou na našich najbližších ktorí už nie sú medzi nami a chodíme im na hrob zapaľovať sviečku,ale rada by som skúsila aspoň raz v živote takú halloweenskú párty ako v amerických filmoch kde sa chodí na koledu,sme prezlečení v rôznych maskách a podobne.Ja osobne tento sviatok nijak extra neprežívam, nechodím po vonku v kostýme ani nejako extrémne zmalovaná ,hoci som doma nejaké tie "masky" (z make upu) skúšala,ale to len preto že som videla niekoľko videí na youtube a moc sa mi to páčilo, úprimne vám poviem, vôbec,ale vôbec mi to nevyšlo :D :D 

Jediné čím si ja doma pripomínam Halloween je nejaká tá jesenno/halloweenská výzdoba, nejaká tekvica a tak. Tento rok som žiaľ výzdobu mať nemohla,ani ju robiť nebudem pretože sa sťahujem, takže jediné čo si dovolím bude tá Vianočná . Takže toto by bolo pre dnes odo mňa všetko, ako prežívate Halloween vy? Chystáte sa niekde na párty alebo budete doma / poprípade budete chodiť na cintorín? Pokiaľ sa chystáte niekde,alebo ste už boli budem veľmi rada ak mi do komentárov napíšte aká maska ste / alebo chcete byť. Krásny zvyšok dňa a užívajte si ♥♥♥
Halloween, Cookies, and food image

2 komentáře:

  1. Ja tiež Halloween nijak neprežívam, je to hlúpy americký sviatok. Tiež som si pozrela pár nápadov na masky, ale iba tak pre zaujímavosť. Tiež si radšej doma zapálim sviečku a spomeniem si na tých, ktorí medzi nami už nie sú.

    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Som rada že sa nájdu ešte ľudia ktorí preferujú skôr našu klasiku :)

      Vymazat

Štítky