sobota 3. října 2015

Hello autumn Hello October


Ahojte lásky ♥

Aj vy sa tešíte z toho že je kone
čne jeseň? Ja moc!! Milujem toto
silno deprimujúcofarebnolistnatočajovokávové obdobie. (haha) 
Len sa priznajte že aj vy milujete prechádzky so svojou najlepšou kamarátkou po ceste
ktorá je zasypaná kopou padajúcich farbených listov. Ja som momentálne moc chorá :(
takže jediné čo si zatiaľ na jeseni užívam sú čaje,deka a seriály, čo mi však nestačí. 
A ako sa máte vy? Čo škola darí sa?:) 
Mne aj celkom áno,škola sa mi páči,mám zlatých ľudí pri sebe. Od pondelka
mám opäť prax na čo sa moc teším, ale pevne verím
že do vtedy budem zdravá,pretože teraz vyzerám ako keby zomieram .
Musím sa priznať že mi už ani Základná škola nechýba tak moc ako na začiatku Septembra, hoci.. 
keby mám možnosť vrátim sa. Len kvôli spomienkam..  & kvôli tomu že tí ľudia znamenali tak veľa. 
Tento článok bude taký " o ničom " 
Proste som len mala chuť niečo napísať,povedať Vám .
Čo sa týka sťahovania ešte stále nič. Nemáme ani byt vybratý, tak uvidíme ako to celé dopade. 
Dúfam že,do konca mesiaca už budem presťahovaná lebo bývanie u brata ma už nebaví,haha.
Ale o tom pššššt! 
Mimochodom, určite väčšina z Vás počula už o filme Zostaň so mnou.
 Aghhh bože ♥
To je taká dokonalosť. Veľmi som sa zamilovala do neho. 
Keďže nemám čo okrem pozerania filmov a čítania kníh robiť , budem Vám veľmi vďačná ak mi dáte na nejaký film/seriál typ. Ocenila by som ak by to bolo niečo v tom štýle ako je zostaň so mnou,či podobne. Ale nie som ani proti hororom tie milujem úplne najviac. 
Myslím že mi už dochádzajú slová. Takže sa s vami rozlúčim .
Majte sa krásne ♥ Užívajte si víkend. Cmuk :-*

5 komentářů:

  1. Podzim mám moc ráda, líbí se mi ta atmosféra :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeseň je proste najviac dokonalá ♥

      Vymazat
  2. Miluji podzim kvůli jeho barvám :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu , jeseň má krásne farby, väčšinou sú to tmavé a aj ak si ich na seba dáš nepôsobí to depresívne :)

      Vymazat

Štítky