neděle 11. října 2015

Niečo ako Random

Vítam Vás pri novom poste, momentálne sedím pri okne,počúvam Eda a pozerám sa von, mám až moc dobrú náladu, proste ten stav kedy nedokážete nič robiť, len sa usmievať. Hah .. :) :)

Neviem ani čím to bude, ale som rada že sa mám konečne super, aj cez to že sa vôbec nič nestalo. Hoci.. . Mám pocit že sa furt niečo deje, že život ide príliš rýchlo, že čas beží a nieje cesty späť. Práve som dočítala knihu od Johna Greena Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín , úžasná knižka,dosť ma chytila. Asi si ju prečítam znova. Tento týždeň som bola opäť chorá takže prebiehalo čajíkovanie, kapesnikovanie a podobne . Nič dobre. . Ale štvrtok bol niečim výnimočný ,, niečo čo mi vrátilo úsmev. Bola som pozrieť na Základnú ,haha, skoro som sa vrátila, ani nie po 2 mesiacoch školy , ale ľudia poviem Vám ten moment keď som stála pred tou veľkou budovou školy, pozerala sa na ňu a spomínala na všetko čo sa tam behom 7-9. ročníka udialo, , Ach ,bol to zvláštny pocit, bola som dosť nervózna, akoby ma čakala nejaká ťažká skúška alebo čo, taká vystresovaná som nebola ani v deň monitoru  .. Nadišla chvíľa kedy sa ku mne blížila bývala spolužiačka a spoločne sme vstúpili do školy ktorá pre nás znamenala tak veľa, neverili by ste aký to bol nepríjemný pocit, akoby sme kráčali späť do minulosti .Všetko bolo iné, no predsa rovnaké . Učitelia Vás už nevideli ako "malých deviatakov" boli iní,bavili sa s vami vážne a boli radi že ste prišli, nezabudli ste na nich. Všetko bolo tak super ,ten pocit že som späť na mieste ktoré mi tak moc chýbalo. Naša skvelá (bývalá ) matematikárka, zlatá slovenčinárka a hlavne naša najviac super triedna učiteľka ktorá bola veľmi dojatá že nás vidí ♥♥ Všetko bolo iné,úplne všetko, naše pohľady hovorili jediné "Chceme sa vrátiť späť, opäť byť tu, na tom mieste ktoré sme tak nenávideli , na mieste za ktoré by sme teraz vraždili,miesto ktoré nám chýba".. . Najviac ma prekvapovali žiaci, celkom vážne , ľudia ktorí sa ešte pred 3-4 mesiacmi na vás dívali posledný deň školy,ako na kráľov školy , s údivom že ste to vydržali Vás dnes nepoznali.Zrazu aj tí mladší "kamaráti" boli fuč :) :) Ale nevadí, som rada že som tam bola, že som to videla a že mi to dalo to čo mi chýbalo :) :) 
Ešte stále som není presťahovaná,čo ma štve lebo chcem pridávať už normálne príspevky, ale snáď si vystačíme s týmto lebo mňa blog moc baví :) Pridám Vám ešte zopár foto, zatiaľ sa majte krásne a užívajte si nedeľu. cmuk :-* 
Po návšteve ZŠ sme boli ešte kecať :) 




Len mi nehovorte že vy takéto prestávky - hodiny nemáte! :D 




Moja láska najkrajšia ♥



 Proste ženy.. .:D

6 komentářů:

  1. Ah, my keď sme prišli naspäť tak boli radšej keď sme odchádzali :D
    www.beckystylee.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás nie, síce boli radi že odchádzame posledný deň, ale teraz boli radi.. :D :) aspoň odflákli vyučko :D

      Vymazat

Štítky