pátek 6. listopadu 2015

Winter winter ♥

 
1.Vysoké čižmy - úprimne Vám poviem že vysoké čižmy moc neobľubujem , preferujem kotníkové čižmičky, prídu mi pohodlnejšie a páčia sa mi viac.Ale po zakúpení nového kabátu od F&F neviem nájsť kotníkové čižmičky ktoré by sa mi páčili. Preto som sa úplne moc zamilovala do vysokých,jednoduchých,čiernych (Hlavne ľahko kombinovateľných) čižiem.
2.Klasický biely sveter - Biela a čierna sú neodmysliteľnou klasikou. Hodia sa ku všetkému,dajú sa ľahko nakominovať a navyše mäkučký ,teplučký svetrík cez zimu aj dobre zahreje :))
3.Shoulder bag - Mám len veľké kabelky pretože nosím veľa,veľa,veľa (nepodstatných) vecí.  
Ale  čím začína byť chladnejšie a chladnejšie preferujem tašku cez plece,hoci ju celoročne nosím v ruke,myslím si,že každé dievča by vo svojej zbierke malo mať takúto kabelku, ja osobne ju chcem v burgundy farbe pretože sa mi moc páči. 
4.Vianočný hrnček - Ehm, viem že je november,ehm viem že je to zamerané hlavné na fashion, ale,.  milujem vianoce a neviem sa ich dočkať! Už teraz mám na playliste vianočné pesničky a ušiach ich melódiu. Hrnčekov mám stovky,dokonca aj tie vianočné,ale predsa,káva sa pije najlepšie z najnovšieho hrnčeka ktorý Vám vyčarí úsmev na tvári. :))
5.Peplum top - Najradšej mám elegantný štýl, rôzne blúzky, topy a podobne. Cez zimu však radšej zvolím teplý sveter ako nejaký top bez rukávov. či tenkú blúzku,ale určite každý z vás či doma ,v škole, s kamarátmi,alebo len tak bude oslavovať Vianoce,Silvestra, Mikuláša,rôzne večierky a podobne bude potrebovať čosi "extra".Tak je to aj u mňa a ja som pre tento rok zvolila top namiesto šiat, snáď sa mi podarí zohnať presne ten ktorý chcem :)
6. Little black dress - Smrteľná klasika ktorá bude vždy trendy.Ja osobne tieto šaty chcem na zimu preto lebo mi prídu veľmi pekne v kombinácií s krémovým kabátom a vyššími topánkami. Doladene so zlatými šperkami. 
7.Hodinky - úprimne nebaví ma stále sledovať telefón,držať ho v rukách a v prípade že ho hodím do tašky a pozabudnem na to prežívať ten stres z toho že som ho "stratila" . Hodinky mi prídu skvelým doplnkom, sú veľmi pekné len si treba nájsť tie pravé.
8.Pozlatená retiazka - Páči sa mi v kombinácií s čiernym svetrom či bielou blúzkou, čo je pre mňa taký must haves ktorý ja skoro denné nosím. 
9.Sukňa - Vážne mi chýba to že nemôžem nosiť sukne, všetky mám priveľmi farebné-tenké-letné proste k zemi sa nehodiace, musím si v obchodoch pohľadať nejakú teplejšiu ktorú budem môcť nosiť aj v mrazivejšom počasí. 
......
A čo vy,aký máte wishlist na tohtoročnú zimu? :) 
Tešíte sa na ňu? 


8 komentářů:

  1. Teda dievča poviem ti, ty máš teda štýl! Samé krásne veci a v mnohom sa zhodneme. Ja mám jeden obľúbený hrnček, z ktorého pijem celú jeseň a celú zimu. Je to tradičný vianočný motív so sobíkmi, trocha detinské, ale podľa mňa to presne pasuje k atmosfére týchto dní.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omgggg! ♥♥ ďakujem moc,strašne moc ma potešil tento komentár :))
      To som teda moc,moc rada. Určite áno,predsa vianočne sviatky sú tie najkrajšie (Podľa mňa) nech by výzdoba,hrnčeky,svetríky s touto tématikou vyzerali akokoľvek detinský a páčili by sa mi, použila by som ich :)

      Vymazat
    2. Presne.. U mňa aj baliaci papier na vianočné darčeky je vždy plný kreslených zvieratiek, hlavne soby, tučniaci, sovičky v čiapkách.. Je to také rozkošné, veselé a človeku to prinesie obrovskú radosť. Vianočný čas je krásny, len keby ľudstvo trochu spomalilo a viac si užívalo tieto sviatky. Strašne sa mi páči v amerických filmoch ako tam vedia osláviť toto obdobie, všetko je nádherne vyzdobené, všade samé svetielka, oheň v krbe, proste romantika..

      Vymazat
    3. Úplne s tebou súhlasím ,milujem baliť darčeky, hoci viem že pri rozbaľovaní je moja "práca" fuč. . :D áno,áno to máš pravdu, ľudia si nevedia užívať prítomnosť,stále sa niekam ponáhľajú ,snažia sa urobiť strašne veľa vecí naraz a pritom zabíjajú okolo seba to krásne, , čo je smutné

      Vymazat
  2. Ja svoje vysnívané vysoké čižmy hľadám už 5 rokov ale nikde neviem nájsť také, aké si predstavujem:( Svetre a vianočný hrnček sú klasikou a aj v ostatných veciach si i trafila do vkusu:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce aby si ich konečne našla :) ďakujem ti,som rada. . :)

      Vymazat

Štítky