čtvrtek 26. listopadu 2015

Zimná inšpirácia - Dekorácia & Výzdoba #1

Tak ako som spomínala v minulom príspevku chcem urobiť niekoľko príspevkov v rôznych odvetviach do tejto rubriky s názvom Zimná inšpirácia ,vzhľadom na že sa blížia Vianoce a zima sa dá najlepšie charakterizovať práve týmto slovom, dnes sa môžete inšpirovať nejakou tou Vianočnou výzdobou ,či DIY. 

Ja som strašný vianočný maniak, milujem tú atmosféru ktorá je, milujem vianočné svetielka, pesničky, cukrovinky či výzdobu. Všade vládne pokoj a pohoda to sa mi páči ,ľudia sú milší a dávajú si viac najavo lásku, čo by podľa mňa mali robiť celý rok,nie len v období Vianoc. Ako už všetci dobre viete som presťahovaná a tento rok si výzdobu naozaj užijem! Máme o niečo väčší byt a dlhú chodbu kde sa vianočná výzdoba dokonalo hodí,. Zajtra plánujem ísť s kamarátkou na nákupy, určite pozriem aj nejakú tú výzdobu pretože z tej čo sme mali moc nezostalo,,emh, , viete ako to chodí pri sťahovaní ,rozbije sa,stratí sa a tak ďalej. Pokúsim sa Vám čo to nafotiť, či Vám ukázať čo zoženiete v obchodoch u nás. Ale teraz poďme už na inšpiráciu! :) 
Use adhesive magnets for fridge, and use to display Christmas cards.: Easy Christmas Decor Ideas: Reindeer Corks | Easy DIY Wine Cork Decor Project by DIY Ready at http://diyready.com/more-wine-cork-crafts-ideas/: 21 Diy Lighting Ideaschristmas imagePaper Christmas Decorations - snowman face advent calendar in form of a wall hanging clock:

6 komentářů:

Štítky