úterý 17. listopadu 2015

Zimná inšpirácia - FASHION#1

Ahojte rozhodla som sa nad novou "rubrikou" príspevkov, pôjde o Zimnú inšpiráciu, znamená to že budem robiť inšpiráciu na zimné oblečenie (outfits) , make up, vianočnú dekoráciu, recepty, a podobne. Dúfam že sa vám to bude páčiť a dole do komentárov mi napíšte akú ďalšiu inšpiráciu chcete vidieť.


Ja obľubujem najviac zo všetkých ročných období jeseň (Myslím to po fashion stránke) .Bavia ma jej farby, jej strihy, baví ma že môžem nosiť rôzne poncha, svetre a podobne. Lenže v zime sa môžem vyblázniť na rôznych kabátoch,čiapkach, veľkých šáloch, čižmách či rukaviciach. Ako som spomínala v zimnom wishliste,zamilovala som sa tento rok do rolákov, hoci ich neobľubujem , preto sa budem snažiť pripojiť aj obrázky kde sa tento kúsok oblečenia bude nachádzať. V módnych časopisoch som si všimla že dosť letia dlhé kabáty a vo väčšine v krémovej farbe,ja takýto vlastním a zakúpila som si ho v F&F . Ak sa vám mám priznať z duše nenávidím tie "čižmy " (Prepáčte,ale toto sa čižmami nazvať nedá) ktoré vyzerajú ako papuče,určite viete ktoré myslím. Väčšina dievčat ich nosí, preboha! Nie,baby vážne toto nie :( to je hrozné,najhoršie na tom je keď sú mokré od snehu,či dažďu a vyzerá to že čo chvíľa sa vám rozpadnú priamo na nohe.Áno,som zástanca toho nech si nosí každý to čo chce,ale toto je katastrofa. Úplne.Najväčšia. Lenže bolo už dosť rečí a poďme na samostatnú inšpiráciu.




8 komentářů:

  1. Líbí se mi hlavně druhý, třetí a čtvrtý outfit! Tu poslední šálu dokonce mám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vďaka! :)
    Tá je moc krásna ! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfity jsi vybrala, příště ale dej prosím ty fotky větší, přece jen je tu určitě spousta "slepců" jako já:D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem moc, určite dám :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Inšpirovala som sa... všetky outfity mi hrozne pripomínali Blair z Gossip girl ani neviem prečo :D
    Tiež ťa pozývam, aby si sa zapojila do súťaže na našom blogu o jednu z najlepších kníh tohto roka DÁM TI AJ SLNKO!
    http://booklovers-world.blogspot.sk/2015/11/sutaz-takto-sa-vsetko-zacina.html

    OdpovědětVymazat
  6. To som rada, no, síce som pri vytváraní na Blair nemyslela,ale milujem ju a jej štýl taktiež,takže ma to v celku teší :D :) Ďakujeeem

    OdpovědětVymazat

Štítky